Ahojte, robila som dve samostatne objednavky v januari.
Platila z uctu a ked sa informujem na automate telefonickom odpovie ze su stornovane a peniaze budu vratene.
Ale nic.
Jedna objednavka uz vyse mesiaca.
Ako ich urgovat okrem tej infolinky?
Dakujem
Posli im email
ja som tam volala asi 5x aby mi peniaze vrátili...a potom konečne vrátili
Treba tam volat, pisat maily, stale ich nahanat lebo oni maju vecne cas s tymto. Ty im musis zaplatit hned ale ked maju oni tebe vracat peniaze tak to uz nemusi byt tak rychlo
Treba im volat pisat, myslim ze v tych objednavkach maju total bordel. Mne sa teda stal.opacny extrem, objednala som sanky, poslali mi ich a o cca 3 tyzdne boli na poste dalsie take iste. Ked som kontrolovala ucet tak pri objednavke bolo storno hoci realne boli prve sanky uz u nas. Potom tam bola druha objednavka oznacena ako dobropis. My sme nic nereklamovali a zaplatili len raz. Ked som volala na infolinku pochopili sme sa az po cca 20 minutach a pani bola z toho jelen..
No dakujem, budem vypisovat.
Ale taka velka spolocnost a ani neoznami, ze stornuje..
Dvakrat po sebe a peniaze vo vzduchu.
Palec dole Alza
Nenabehli ti peniaze spätne ku dňu platenia?