Ahojte, chcem sa informovat, chodim ku kardiologovi, avsak niesom velmi spokojna. Kardiolog okrem svojej ambulancie aj vyucuje na skole, pripadne chodi ordinovat aj do nemocnice, to by som chapala. Ak som objednana, pridem, je vsetko ok, maju otvorene. No problem je v tom, ze sa do ambulancie nikdy neviem dovolat, pripadne ked tam idem mimo objednania, tak tam nikdy nikto nie je, dokonca ani papier vyveseny nemaju ze sa neordinuje. Pritom vzdy tam volam alebo idem len pocas ordinacnych hodin. Chapem ze doktor tam nie je stale, ale sestricka?? Ked by mi trebalo nieco surne, ani sa nedovolam, ani ich tam nenajdem. Podotykam ze netreba mi tam chodit iba preventivne, raz rocne, takze je to pre mna dolezite ze sa s nimi neviem skontaktovat. Preto rozmyslam o zmene kardiologa, prave kvoli tejto veci, no dalsi problem je ten, ze vsade kam som uz volala neberu novych pacientov. Ako by ste to riesili? Dakujem
@maminabobo ja len nerozumiem, ako to, ze tam sestricka nie je pocas ordinacnych hodin? telefony nedviha, ambulancia je zamknuta, nikto tam nie je. ved predsa pocas ordinacnych hodin, hoc tam nie je lekar, ona by tam mala byt nie? keby bol akykolvek problem, aby sa s nimi dalo skontaktovat
Asi to záleží na dohode s lekárom. Je to jej zamestnávateľ a ked jemu to nevadí... Ono by lekári mali mať v čase svojej neprítomnosti zabezpečené zastupovanie a nahlásené na krajský úrad čas a dôvod neprítomnosti. Ak toto nie je zabezpečené, môžu mať z toho problémy, ak by ich niekto skontroloval, alebo nahlásil.
Lekári majú dnes tisíc aktivít. Tiež som raz povedala odbornému lekárovi /po tom, čo som ho videla na kandidátke do komunálnych volieb/, že pacient potrebuje dobrého lekára v ambulancií a nie v politike. Bol v nej jedno volebné obdobie, viac nekandidoval . Tým chcem povedať, že mi vadí, ak lekár uprednostni iné aktivity pred ordináciou. Dnes sú mnohé možnosti, ako sa môže lekár uplatniť a oni to aj využívajú. Na tvojom mieste by som zavolala svojej ZP a povedala, že nevieš nájsť nového kardiológa. Oni by ti ho našli.
Toto sa dá riešiť jedine trpezlivosťou z vašej strany. Ak ste spokojná so starostlivosťou a je problém len organizacii, treba to prekonať a vcítíť sa do kože zdravotníkov.