Ako postupovať pri reklamácii?

zuzana_1
8. mar 2013

Ako postupovat pri reklamacii?
Druhykrat som bola malemu reklamovat topanky,zasekol sa a roztvoril sa zips na obutej topanke. Zipsom sa pohnut nedalo,jedine ze by som ho uplne znicila a polamala. Dnes mi predsvacka povedala,ze to mozu poslat na reklamacne do Partizanskeho,kde mi to aj tak neuznaju,lebo zipsy neuznavaju a povedia,ze je to chybou spotrebitela. Tak som jej povedala ,nech mi to opravia aj tentokrat (a ked sa to stane znovu,co podla mna urcite),tak to chcem poslat do toho Partizanskeho. Ak mi to tam neuznaju tak co dalej? Ako sa domoctbvratenia penazi? Tie topanky stali 71€ a nie su absolutne opotrebovane (chcem tym povedat,ze ich pouzival malo)...a to mi este predavacka povedala,ze nemam ten zips pouzivat potom,ze mam malemu snurovat tie topanky. No commet! Ja som mu ich kupovala aj kvoli tomu zipsovaniu..
Mate niektora skusenosti?
Dakujem!

jarhal
8. mar 2013

tak ja som pred tyzdnom reklamovala zips na zimnej bunde ...ale od kupy ubehlo 15 mesiacov tak mi vysvetlili ze ..
zips je reklamovatelny...
enze moja bunda ma uz 15 mesiacov od kupy..to znamena ze ja ako spotrbitla dokazujem ze zips je nekvalizny..
ak by som prisla do 12 mes.tak musi predavajuci dokazovat ze zips je kvalitny a nama sa pokazit

to znamena ze v kazdom pripade ti tovar musia prijat na reklamcaciu
otazne je ako sa zachovaju..vyjadrenie ti moze dat aj obchod nemusi vyrobca...
ale podstatne je ze ak odmietnu rekamaciu ako neopodstatnenu tak ti musia pisomne dat, kam sa mas provo obratit ak nesuhlasis s ich vajadrenim.....
bud na skusobnu....sud a pod.
samozrejme mas pravo reklamovat,,ale zalezi aj od toho co tym sledujes..ak v predajni nadobudu dojem ze ti ide len o vratenie penazi..tak sa samozrejme zachovaju zle.,,uz som take zazila....u bati..to som uz tie cizmy nenavidela... ako ich opravili...zabudli prisit ked menili zips podsivku v cizme a tak ju jednoducho prilepili lepidlom... no uz som ich nechcela ..a aby mi vratili peniaze... vyzeralo to hnusne a lepidlo sa lepilo na ponozky...

terz mi islo hlavne o bundu aby bola funkcna dcera ju nosi najradsej..
. a hlavne nech mi ten zips pekne opravia som hned zacala v obchode.... tak bez otazok mi bundu vzali a aj povedali kam ju poslu na opravu lebo nie kazda opravovna vie pekne opravit ...maju rozne skusenosti..
tak cakam do 2.aprila ako bude vyzerat... 😅
ale v tvojom pripade ak si ich kupoval nedavno tak musia prijat reklamaciu na zips
musia ti vybavit do 30 dni a bud vymenit tovar..alebo opravit alebo vratit peniaze...
urcite ti reklamaciu neodmietnu..museli by dokazat ze zips si pokazila ty... a to ako dokazu?

sisaha
9. mar 2013

zips je urcite reklamovatelny, nenechaj sa odbit. Topanky ti musia zobrat.. ja som bola nedavno reklamovat plavecke okuliare, ked sa pri upevnovani roztrhla silikonova gumicka a pani v predajni sa mi snazila nahovorit, ze ked sa okuliare pouzivaju na plavania (ved kde inde, nie?), tak plavci ich zvyknu menit uz po 4-5 mesiacoch, ze ta gumicka sa moze trhat..Tak som jej povedala, ze ak by mal silikon vydrzat iba 4 mesiace, tak si kupim okuliare za 5 eur a nie znackove sportove. Ale aj tak mi to vzala. Povedala som, ze chcem vymenit gumicku, ostatne je v poriadku.

dasenocka
7. nov 2016

dobrý večer. chcela som sa spýtaˇči máte skúsenosť s reklamáciou zipsu na vačku. Bundu mam 4 dni a ked som si chcela vybrat telefon z vačku zasekla sa mi podsivka v zipse a tak som musela nasilu potiahnut bežca aby som vytiahla mobil... to spôsobilo že sa vylomili 3 zúbky zo zipsu .. žiadam vás o radu 🙂