Ako funguje reklamácia kočíka?

3. júl 2020

Reklamovali ste niekedy kočík? Ako to funguje vo všeobecnosti..? Vrátili vám peniaze alebo dali ten isty model ale nový?
Používam kočiar asi mesiac cca a už nefunguje rúčka ,neda sa zasunúť dole pre nižšiu osobu, celá vanička sa kýve keď je dieťa viac vpredu nahodou, tak je dole hlavou lebo ho to preváži, no CELE ZLE.

emilka_1
3. júl 2020

Treba si zavolať, kde si to kupovala, a spýtať sa 💁‍♀️
Ak cez net, tak pozrieť podmienky, reklamačný poriadok, zákaznícku zónu...

tilko
3. júl 2020

Kde si kočík kupovala? Kamenná predajňa alebo e-shop? Kamenné predajne zvyknú požičať počas reklamácie náhradný kočík. Čo sa týka e-shopu, pozri reklamačné podmienka a rovno tam zavolaj a pýtaj sa na všetko čo chceš vedieť.

kiki68
3. júl 2020

No mozu byt dve moznosti, bud to pojde easy alebo to bude marovacka. My sme pri kupe nedostali z eshopu druhu cast kocika a museli sme ju objednat inde. Nakoniec nam z toho eshopu nemeckeho vratili peniaze po niekolkych vyzvach za nedodany tovar. Ale bolo to o drzku. V druhom shope kdecsme objednavali nedodanu cast tiez spravili chybu a poslali iny diel, ale za den to boli schopni napravit este aj s milou pozornostou. Cize uplne odlisne jednanie. Promptne a jednoduche. Ale urcite Sk je to eshop volaj na zakaznicky servis co je vo veci. A uvidis hned ochotu riesit.