Ako darovať psíka a uistiť sa, že bude v dobrých rukách?

5. okt 2020

Dobrý deň.
Som študentka základnej školy posledný ročník mám psíka bol nájdený a podľa zistených informácií záchraneni zo zlých podmienok...
Povodne som ho mala mat len dočasne a hľadať neskôr domov lenže ten psík si má neskutočne získal proste ho ľúbim takou láskou ako som do teraz neposlala prírastol mi úplne ku srdiečku...lenže toto obdobie sa v našej rodine výrazne zhoršila finančná situácia a je ťažké mat tak veľkého psíka ktorý dosť spapá je to finančne náročné i keď to vie vrátiť tým že lubi najviac ako vie....pre jeho dobro mu chcem začať hľadať nový domov kde bude dosť peňazí na jeho kŕmenie a iné potrebné veci ale ako však nájsť dobrý domov ako sa predsvedcit že ten domov je fakt dobrý lebo tváriť sa ako dobrý domov môže ktokoľvek ale ako to overiť a uistiť sa? Plus ako to bude psík znášať ak zrazu s láskyplneho domova bude musieť odísť lebo financie? Je mi to veľmi ľúto ale žiaľ neviem ovplyvniť to že nemáme peniaze na neho...proste napíšte mi vaše skúsenosti s hľadaným domova aj s tým ako to psík zvládol ďakujem

3009
5. okt 2020

O pomoc požiadaj niektorý útulok nech ti pomôže hladať novú rodinu aby ho inzerovali.

janka95
5. okt 2020

A keby ste spravili daku zbierku pre psika? Myslím ze vzdy sa nájde niekto kto by vedel prispieť na starostlivosť alebo zohnať granulky. Keď ho máte radi a on vás je to pre neho najviac 🙂

zlostitko
6. okt 2020

Ak pojde do dobrej rodiny, psik si zvykne. Ja som si pred par mesiacmi zobrala 6 rocnu civavu z domova, kde sa mal super. Ale u nas si velmi rychlo zvykol, lebo mu je tu dobre.

macekovam
6. okt 2020