Ahojte zaujíma ma ako by ste reagovali vy. Objednala som si náhradné diely na kosačku z eshopu. Jedná sa o robotickú kosačku. Nazov produktu bol Náhradné diely popis nebol a na obrázku bol držiak na nože a nože. Tak keďže veľa o tom nebolo napísané ale stránka mala recenzie dobré som objednala. Dnes mi prišiel balík boli tak len nože ok myslim si ja potrebujem ten držiak tak že tam skúsim zavolať čo a jak z úmyslom že nože pošlem priplatim aby mi poslali držiak. Tak volám hovorim čo q jak že som myslela že ked je na fotke aj držiak aj nože tak že mi to pride spolu. Ale že keď tak tak chcem vrátiť nože aby mi poslali držiak. Tak vraj ten držiak je len aby bolo vidieť nože a že som sprosta keď som si myslela že to je spolu a že žiadny tovar odomňa nepreberú keďže je to moja sprostosť že som si objednala čo som objednala a položila mi ta páni telefon. Ja som nekonfliktný typ a netušim ako by som mala ďalej to riešiť
uz by som nic od nich nekupila ked su drzi
ako pisu baby vyssie...do 14 dni mozes vratit tovar bez udania dovodu a krasne by som im napisala negativnu recenziu...
To vážne tá pani ťa nazvala sprostou? 😳
Ta pani je sprostá, keď tvrdí, že tvoja smola. 🤭 Vráť tovar a musia vrátiť peniaze. Bez debaty
Mily obchod 😍 Vrat tovar a nesetri na nich "chvalami" 😀
Mimo témy, ale zažila som, že chlap chcel vrátiť stolík pod televízor, pretože na obrázku bol televízor a on si chcel objednať ten. Došiel mu tv stolík. Popis pod obrázkom bol.
Čiže zabaliť a vrátiť, dôvod vrátenia nie je potrebný, splniť dobu na vrátenie tovaru do 14.dní od kúpy, čo je v tomto prípade dátum prevzatia.
vratit a napisat recenziu
Pošli link na daný eshop
Zo zákona pri kúpe z eshopu máš nárok tovar vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní. Takže zabaliť a poslať späť. A všade kde sa dá, by som zverejnila negatívnu recenziu na na firmu z dôvodu komunikácie dotyčnej pani.