Dobrý večer všetkým maminkám, kočkám, dievčatám. Píšem na fórum po prvý krát, no som tak vykoľajená , že to musím napísať a prečítať si aj Vaše názory. Prosím vyjadrite svoj názor: Jedna " pani, slečna" žiadala poslať značkové tepláky na dobierku, čo nerobím, no zasa som sa dala ukecať. Prešlo 18 dní a dobierka sa mi vrátila prelepená priesvitnou lepiacou páskou späť. Samozrejme hneď som napísala hodnotenie, že slečna najprv prosí o dobierku a potom nepreberie. Nato mi reagovala na moje hodnotenie, že vraj tepláky som jej poslala iné číslo, že sú jej veľké. Na to som reagovala, že ako môže vedieť, čo som jej poslala, keď dobierku neprevzala? A ona napísala, že ich videla. To znamená, že jej ich poštárka dala vyskúšať a nesadli, tak ich zabalili a vrátili späť. Prosím vyjadrite svoj názor. Ďakujem.
Fíha, tak toto by sa nemalo stať, nie? Ja na dobierku neosielam.. Nielenže zaplatím poštovné, ak dotyčná neprevezme balík, ale aj čakám na tovar tých 18 dní.. No teraz mám ešte o dôvod viac povedať dobierke NIE.
@mirabelka12
Preto som to aj napísala, lebo chcem vedieť názory iných, ja chcem podať sťažnosť na prešetrenie, veď to by sa nemalo stať.
1,napíš do hodnotenia čo spravila
2,zavolaj na poštu a podaj sťažnosť
Jednoznacne staznost na postu - lebo z vlastnej skusenosti - cim je posta drahsia, tym su jej sluzby na vacsie ho..., takye urcite sa stazuj, myslim, ze sa da aj elektronicky, lebo telefon je nanic - ked nemas papier, nikto to nebude riesit.
fuuu...tak stažnost na poštárku v prvom radfe.
@zelus1 ja si skôr myslím, že klame, že ich jednoducho neprevzala a vyhovára sa na koníku, keďže si jej dala zlé hodnotenie.
@zelus1 fúúúha... keď to bolo prelepené, bolo jasne vidno, že to bolo otvárané? alebo si si to v tej zlosti ani nevšimla? Lebo keď sa obálka po ceste nejako roztrhne a zalepí to pošta, je tam vždy nálepka pošty alebo pečiatka a poznámka "poškodené". Nezdá sa mi pravdepodobné, že by jej to poštárka dala, ale ktovie? ...u nás je možné všetko. Ale skôr si myslím, že dobierku vôbec neprevzala, má všetko na háku a to, že napísala niečo o inom čísle, si v tom momente ani neuvedomila, akú blbú výhovorku píše. Nejak to zdôvodniť predsa musela 😀 😀 A mimochodom, poslala si jej iné číslo?
@zelus1 ahoj vies co ma zmysel sa na poste stazovat. ja som sa stazovala, lebo nasa postarka mi stratila papier na peniaze (zo socialky PNka) a este k tomu nikdy nezvoni ked mame doporucenu postu rovno hodi zlty listok. sedim doma cakam doporuceny list nikto nezvoni idem poobede do schranky a tam listok. to ze k nam chodi postarka 2x tyzdenne ani nehovorim, sme taky panelak posledny na kopci a tam sa jej asi nechce chodit alebo co.
no napisala som oficialnu staznost a iba s prehlasenim, ze som bola urcite doma a ona urcite nezvonila atd a vyriesilo sa to tak, ze mi prisiel list, ze sa ospravedlnuju, a voci postarke boli vyvodene nejake penzne sankcie. ako napotvoru som odvtedy nemala ziaden doporuceny list, resp. nikto nebol doma, aby som si overila, ci sa pani postarka polepsila.
mozno som za svinu, ze postarka co ma 300e plat a ja sa stazujem a este jej boli stiahnute nejake peniaze,ale tak ja som kvoli nej mala pokazene vianoce, lebo v decembri som nedostala ani cent. Pnku mi socialka mohla poslat na ucet az vo februari, lebo to su take lehoty ze musia cakat mesiac kym im pride, ze som si peniaze na poukaz nevybrala atd.
takze stazovat sa a hotovo! balik si odfot ako ti prisiel prelepeny a hotovo. a samozrejme ziadaj anhradu skody, to postovne spat!
@zelus1 hmmm....sťažnosť síce napísať môžeš, len mailová komunikácia stačiť na dokázanie nebude. To, že ona napísala, že ich videla, nie je moc hodnoverný dôkaz...mohla si to zo zlomyseľnosti vymyslieť - to môže tvrdiť ona. Poštárka bude tvrdiť, že jej žiadnu dobierku do rúk nedávala, nie to ešte aby bola medzi nimi nejaká dohoda, že otvoria, pozrú, vyskúšajú, zalepia späť obálku a zásielka si poleží na pošte 18 dní a potom sa vráti späť. Ja neviem, či možno vôbec poštu prehádať v takýchto prípadoch, ale zas na druhej strane, aj keby si nepochodila, aspoň tamojšej pošte nasadíš chrobáka, bude ju prešetrovať (aspoň by mala) a dotyčná poštárka sa v tom určite nájde a aspoň jej bude cukať...
@zelus1
bezna vec, ano, robi sa to ked mas znameho postara...len bohuzial sa kupujuca preriekla ked povedala ze to videla. ...na jej smolu. 😔
napisala by som ti o tom viac, no nechcem takto verejne. 😉
@959touareg rada by som si prečítala viac, ak to neobťažuje môj email : zelus33@gmail.com
ja sa stale snazim nakupovat na dobierku...vzdy preberiem okamzite... ale aj vdaka takymto sikovniciam potom slusny ludia nevedia nakupit na dobierku... jednoducho kazdy je potom viac opatrny...
ono ma to 2 strany mince. po zlych skusenostiach s dobierkou to uz tiez pri vysokych sumach praktizujem aj ja.ale iba pri naozaj vyssej hodnote penazi. a myslim si ze kazdy clovek co sa takto popali to riesi takto.
keby ze vam pride dobierka v hodnote vyse 300€ ktoru poctivo preberiete, vyplatite a tesite sa na tovar...no po jeho otvoreni zazijete sok 😨 😕 , pretoze namiesto danej veci je tam tehla, kniha, stary nefunkcny mobil.....tak neviem, neviem.
a mozete to riesit s policiou, stazovat sa na lamparni.....peniaze sa vam nevratia a mozete ich zapit studenou vodou.
sice uz teraz urobili zakon ako tomu predist, no doteraz to nebolo a clovek sa spoliehal na serioznost predavajuceho. 😖
uznavam, ze pani vam to uz nemala vratit, mohla kuknut ci tam ma dany tovar a ked ano, malo to prebrat. a to, ze je to velke, to uz je problem, ktory mala riesit s vami ci ste ochotna jej to vymenit, vratit peniaze spat. ale verim, ze ta cena tovaru nebola tak vysoka, ze to musela otvarat.....ale ked sa najde dobre znama postarka,vsetko sa da.
@ katkaseiner : Ja tiež tu kupujem vecičky na dobierku, preberám ich vždy aj konkrétnu mamičku informujem o prebratí zásielky. Potom sa už ani nečudujem, keď niektoré mamičky nechcú posielať balík na dobierku.
a mne jeden balík pani poštárka prehodila cez plot do snehu tam som si to potom našla,a raz mi zas nechala v schránke odkiaľ mi to hocikto mohol zobrať a som doma a nezvonila ani raz,vyriešila si to po svojom 😝
Ja už 2 týždne čakám na zásielku, predávajúca súhlasila že to pošle na dobierku a vyprdla sa na mňa, neodpisuje ani na správy .. Toto sa tiež nerobí 😠
Slovenska pošta, tak to som netušila, že sa toto dá. Bola som presvedčená, že buď zaplatíš a berieš dobierku, alebo nezapaltíš a vrátiš späť. Ale Naša pošta si robí čo chce, ja som už písala sťažnosť. Mám trvalý pobyt u rodičov a chodi mi tam niektorá pošta aj do vlastných rúk, a doručovateľka sa neunúvala zazvoniť, ale iba hodila do schchránky žltý lístok -"adresát nezastihnutý" a paradoxom bolo že som tam v tom čase bola. No a keď som si to šla vyzdvihnúť na poštu tak bola z technických príčin zatvorená. No čo dodať?
Preboha,to čo sa už deje???Fuuu,ja by ju v zuboch roztrhla,vrrrr.Nedá sa napísať sťažnosť na tú ich poštu,nech to prešetria...kokos to kde my žijeme...