Ahojte, zaujímalo by ma,či ste niekto adoptovali svojmu dieťaťu kravičku na www.adoptujkravicku.sk-za kúpu desiatich slov. mliečnych výrobkov. Ja nad tým uvažujem,ale neviem,či to nie je nejaký ťah na spotrebiteľov. V podmienkach adopcie je totiž napísané,že:- k adoptovanej kravičke nevznikajú žiadne práva,povinnosti,či záväzky a v poslednom bode,že: - vyhlasovateľ projektu má právo podmienky adopcie kedykoľvek meniť a dopĺňať počas trvania projektu. Môže sa stať to,že budeme za kravičku mesačne platiť? Nerozmýšľal niekto nad tým? Adoptovali ste niekto kravičku? Myslíte,že by sa to mohlo stať?
@lenulien ahoj. My sme detom adoptovali kravicku. Robil to MM a nedaval tam ziadne osobne udaje, len mail, cize Ta nenajdu. Inak, my kupujeme slovenske mliecne vyrobky aj normalne, tak preco nie. A vdaka tomu som si zacala viac vsimat, co kupujem, kde to bolo vyrobene a pri mnohych vyrobkoch som zostala prekvapena, kde sa vyrabaju. I ked zlozenie potravin pozeram uz davno, ale toto ma poriadne nikdy nenapadlo. Jasne, je to marketingovy tah, ale deti to potesi a mna to nijako neobmedzi, pripadne ma to ani viac stat nebude, kedze jest sa musi 🙂 A nasu kravicku mame len zopar desiatok km od domu 🙂
Už sme adoptovali aj my. Jasné,že je to reklamný ťah na to,aby sa kupovali slovenské výrobky. Ale reklama beží aj v TV,každý deň ju pozeráme a berieme ju už ako súčasť života,niektoré spoty sa nám dokonca aj páčia-nápad,hudba. Nie som zástanca toho,že čo je v reklame aj aj dobré a zdravé pre deti,väčšina vecí skôr nie ako áno. Ale na kúpe slovenských mliečnych výrobkov nie je nič zlé. Aj my kupujeme slovenské mliečne výrobky. Maslo a syr-len Liptov-to máme najradšej a jogurty malému-smotanový,biely zvolenský. Ja sa neriadim reklamou,ale zložením výrobkov,či to neobsahuje veľa e-čok a iných umelých prídavných látok a nehľadím na to,či to je v reklame alebo nie. Zadá sa tam len meno dieťaťa a zvolíš si meno kravičky a dieťa to poteší. Dnes sme ju už kŕmili a česali a veľmi bol rád. My sme ju adoptovali cez facebook,ale tiež tam nemáme zverejnenú adresu,tak nám nemá kde prísť platenie za ňu. Realizátor je jasné,že reklamná agentúra-reklamu robia reklamné agentúry ale vyhlasovateľ je zväz prvovýrobkov mlieka-oni tú reklamu potrebovali,aby sa viac spropagovala kúpa slovenských výrobkov. Podľa mňa dobrý nápad-deti to poteší,rodičov tiež-keď sa deti tešia,tak aj rodičia a kúpe slov.výrobkov to zas pomôže-takže obe strany sú spokojné. 😵 😵 😵
@lenulien to je cele reklamny tah 🙂 staci, ked si pozries, ze kto je realizator projektu 🙂
to Ti mozem aj napisat, kup si odo mna 10 vlnenych ciapociek a budes mat adopotovanu jednu moju ovecku 🙂