AAA Auto - skúsenosť

majko60
25. mar 2023

Hodnotenie predajcu aaauto..
Po kúpe auta Kde sa cena predávaného auta navýši pri podpise . zmluvy z akciovej o cca 1700€ naviac,ale budiš človek prežije.Papierovanie niečo stojí.Povedia Vám ,že auto možte do 3 dní vrátiť,ak sa Vám niečo nepozdáva..Opak je pravdou.Do troch dní na aute začala vyskakovať motorová chýba.Preto som sa vrátil na pobočku aaauta s dôtazom čo ďalej a či môžem odstúpiť od zmluvy.Povedali že ich technik sa na poruchu pozrie .Súhlasil som.Technik však už v ten deň nerobí nech prídem ráno o 8hod.Rano som sa technika dočkal okolo 10hod.No dobre nevadí vydržím.Čo asi nasledovalo? Technik napojil auto na Pc vymazal chyby a bolo.Povedal som im že som si to mohol dať urobiť aj inde bez čakania 2 hodín.Povedali že sa uvidí o vrátenie auta sa ani nebavil.3 dní prešli prvú podmienku som už nesplnil na vrátenie auta.No pomyslel som si možno tak blbá náhoda že kontrolka motora naskočila.Prekvapenie o dva týždne kantrolka motora sa zapla znova.Tento krát som sa otočil cez chat na aaauto.Na druhý deň mi zavolali .Poradili že si nemám dať opraviť auto len urobiť diagnostiku a stym mám papierom a predfakturaciou isť späť na pobočku,že mi povedia čo ďalej.Doručil som fakturaciu na pobočku v Michalovciach, prevzali cez net odoslali,a povedali že mám čakať na odpoveď,že auto možem dovtedy použivať.Čakal som skoro dva mesiace a nič.Tak som sa rozhodol zase sa cez chat nakontaktovať na aaauto.Zavolali tu už ochota z ich strany skončila.Žiadal som ich o preplatenie diagnostiky,a zaslanie nového katalyzátora,lebo na diagnostike sa ukázalo že je zlý.
Chat znel od pána P.Bednarika
V prípade prejavenia sa vady vozidla pán Škvarkovský, máte v našej spoločnosti možnosť uplatnenia si reklamácie vozidla.