2 mesiace čakám na objednaný a zaplatený tovar

hexdoek
2. okt 2021

Ja už čakam, (nečakam), 2 mesiace na objednany a zaplateny tovar. Našťastie pre mňa len za 4 €. A preto radšej praktizujem platbu pri dodani tovaru , ale tu taka možnosť nebola . Maju to dobre vymyslené ......

tayla
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
nelca84
2. okt 2021

@tayla koniec oznamu 😀

janai1
2. okt 2021

Keď si objednávaš zo stránok ktoré objednávajú z aliexpresu tak čo sa čuduješ?

metuzalem
2. okt 2021

@hexdoek maju zakaznicku infolinku? Necakaj ale kontaktuj ich, zistia kde je problem, mozno sa balik stratil u kuriera, alebo to uz prebral niekto z rodiny a zabudol...chyb co sa moze stat je nespocetne vela.

hexdoek
autor
2. okt 2021

@janai1 Ani jedinym, slovičkom som nenapisal, že sa čudujem .... Len som napisal svoju skusenosť, aby všetci ostatni boli obozretní . Vadí ?

ivkazba
2. okt 2021

@hexdoek keď objednáš zo seriózneho eshopu, nemusíš sa báť platby vopred aj v stovkách eur.

hexdoek
autor
2. okt 2021

To mi je jasné ... Samozrejme, že mam aj overene eshopy

veronice
2. okt 2021

@hexdoek a obozretni voci akemu eshopu? To nepises 😉

hexdoek
autor
2. okt 2021

@nelca84 Koniec ..... minuli sa mi písmenká 😀

hexdoek
autor
2. okt 2021

@veronice jaaaaj , pardon .. Jedna sa o Suprisimo ... Ked som si dnes precital ich referencie , tak ani jedna jediná nebola pozitivna

37373
2. okt 2021

@hexdoek my to isté z bonky.
Už nikdy viac. Dokonca ani pri reklamácii nikto nekomunikoval. Žiaľ, človek sa učí na svojich chybách.

hexdoek
autor
2. okt 2021

@37373 Ano , ale tí mudrejši sa učia na chybach iných. A len preto som napisal tu moju skusenosť ....

janai1
2. okt 2021

@hexdoek nenapíšeš aký eshop a keď už tak prv sa čítajú recenzie až potom sa objednáva 🤷‍♀️

1katus1
2. okt 2021

@hexdoek možno by bolo dobré napidat cez ktorú stránku si tovar objednala. Aby ostatný vedeli že tam radšej neobjednavat

hexdoek
autor
2. okt 2021

@janai1
@janai1 Nooo, asi si zaslužim Trest smrti .....