Odznie niekedy ABKM?

22. jan 2024

dobrý deň mám dcérku 7m v 4m jej bola zistená podľa testov pani obvodnej intolerancia na laktózu... prestriedali sme hipp (stoho nam pekne priberala) ale nekakala sama a furt nám plakala tak pani dr nám dala sunar allergy care na abkm a teraz je kludná všetko v pohode ale problém je v tom.. pani dr nám dávala na predpis mliečko lenže povedala mi že už sa to nedá a že ak chcem že kludne mozem prejst zas na normalne mlieko sunar a ak nie že mám isť na gastro a požiadať si od nich to mliečko..6.2 mám termin na gastre ...malinká mala ako 5 mesačná váhu 6950 a boli sme na poradni 11.1 a vtedy mala len 7150g od malinká krasne priberala ale od kedy bol tento sunar tak strašne malo pribera prosim čo robiť? mám prejsť na normálne mlieko alebo ostať na tom allergy? a prosím vás ako je to z prikrmamy ja vážne odkedy nam to bolo oznámené strašne si na všetko davam pozor všetko študujem obaly a tak kedy teda budem moct davat malej uz stravu teda aj z mliekom? pravdu povediac strasne ma to depta varim na dve strany(mam 2 r dcerku) a uprimne stresuje ma furt všetko sledovať odznie to niekedy? ďakujem

dovca
22. jan 2024

Najlepšie je počkať na vyšetrenie na gastre tam Vám už budú vedieť odborne poradiť ako postupovať. Synček ma ABKM a tiež študujem obaly deň čo deň 😁

autor
22. jan 2024

@dovca pevné nervy prajem🥲prosím vás aké prikrmy mu denne podávate? mne už úplne dochádzajú napády? poprípadne vyrabaju nejaké aj jogurty na tú abkm alebo niečo?alebo ak by som chcela uvariť niečo sú také výrobky napr kyslá smotana bez tej bielkoviny? som v tom úplne vedla..

veveli
22. jan 2024

Všetko je rastline, vsetko sa da nahradiť 🙂 nieje to také zle ako to najprv vyzerá 🙏 dcera ma intoleranciu od decembra, tiež bojujeme, študujeme obaly a denne je varim separe do školy

autor
22. jan 2024

@veveli a prosím vás ak by som chcela uvariť ten istý obed aj pre 2r dievčatko tými rastlinnými uškodilo by jej to?

dovca
22. jan 2024