Bolesti okolo pupka

casandra1945
28. apr 2020

Ahojte vedeli by ste mi povedať 2m má bolí oblasti pupka a už som zúfalá neviem čo robiť keďže je korona nechce má doktor poslať ani na sono pruh nemám možno niečo s črevami neviem ale stále cítim ako má páli jazyk a neviem fakt už z čoho keďže má páli aj ráno keď nič nejem mal niekto niečo podobné ďakujem za odpoveď

katrin69
28. apr 2020

Nie som odborník, ale ja mám napríklad herniu na pupku. Mávam bolesti, ktoré sa mi "ťahajú" na pravú a aj ľavú stranu a niekedy hore pod rebrá. Viem, že to mám vtedy, keď mi trávi a posúvajú sa zvyšky potravy črevami a práve tým miestom. Známa mi odporučila Espumisan, po užití prejde po nejakom čase, ale ani to nie je riešenie. Skúste si niečo prečítať o tráviacom trakte, ako funguje a čo je preň dobré. Mne pomohol troška Espumisan, niekomu na črevá je dobré probiotiká, kvôli tomu prostrediu v črevách... Skúšajte, hľadajte.
Prejde táto chorobná kríza vo svete a hneď sa objednávajte na sono 😉 Veľa zdravia vám prajem

casandra1945
autor
28. apr 2020

@katrin69 probiotiká uzivam a hernou vraj nemám možno som rozmýšľala či to nemôže byť alergia na niečo ako celiakia a tak dnes idem na akergo skúsim sa to tam opýtať

nikpa
28. apr 2020

@casandra1945 mňa pichalo v okoli pupka ked som mala helikobaktera

casandra1945
autor
28. apr 2020

@nikpa volala som doktorovi zoberie mi vzorku stolice hádam sa to ukáže nie aj v stolici gastroenterológ má nevezme zatiaľ

nikpa
28. apr 2020

@casandra1945 áno, aj mne to zisti zo stolice. Prvýkrát som dostala ATB len od obvodnej, gastro nebolo treba. A až na kontrole po dobrati liekov keď bol stále pozitívny a bolesti pretrvavali som musela ist na gastro.

deti95060810
28. apr 2020

takéto stavy sú aj pri problémoch s pankreasom...

casandra1945
autor
28. apr 2020