Zrušenie kurzu

juliet86
7. okt 2021

V prípade ak je kurz zrušený viac ako7 kalendárnych dní pred začatím prvej lekcie (pondelok), je klient povinný túto skutočnosť nahlásiť bezodkladne na email info@ .. . Klientovi bude vrátená čiastka v plnej výške zaplatená za kurz prevodom alebo k rukám klienta

to znamena ak som zaplatila kurz ale viac ako 7 dni pred zacatim oznamim ze nebudem chodit ze mi maju vratit plnu sumu???

dakujem

dakujem

evelynka86
7. okt 2021

@juliet86 podla mna ano.

gabrielkaa
7. okt 2021

Veta „ Klientovi bude vrátená čiastka v plnej výške“ podla mna znamena ano. To co zaplatil, dostane nazad. Aspoň podľa toho čo uvádzaš .

ivkazba
7. okt 2021

@juliet86 píšu, ak sa kurz zruší. Nie ak sa účastník rozhodne nezúčastniť.

lilope
7. okt 2021

@ivkazba ,,ak je kurz zrušený... je klient povinný túto skutočnosť nahlásiť"
Ta prvá časť vety evokuje to, čo si napísala. Kurz je zrušený, teda vykonávateľ kurzu ho zrušil, ale druhá časť vety by v tomto prípade nedávala zmysel. Ak je ona klient, tak prečo by mala ona nahlasovať zrušenie kurzu tomu vykonávateľovi kurzu?
Jedine že vykonávateľ kurzu je niekto iný ako ten, kto kurz zabezpečuje.

girlie_konik
7. okt 2021

presne ako pise @lilope . BUd si sa preklepla, alebo to nedava zmysel

gabrielkaa
7. okt 2021

Podľa mňa je to blbá formulácia. Mysli sa tým podľa mna všeobecne ak sa kurz zruší, ak je kurz zrušený… zo strany klienta

ivkazba
7. okt 2021

@lilope možno je kurz sprostredkovaný, t.j. že niekto iný ho organizuje a niekto iný ho predáva. V takom prípade by to dávalo logiku. Že ak usporiadateľ kurz zruší, tak treba napísať sprostredkovateľovi, ktorému sa platilo a ten peniaze vráti. A v takom prípade jej nevrátia peniaze ak sa ona rozhodla nezúčastniť.

ivkazba
7. okt 2021

Ak chce autorka právnu radu, tak musí dať kvalitné informácie, nie takto vytrhnuté z kontextu. Potom tomu aj zodpovedajú rady, ktoré nemusia byť správne.

lilope
7. okt 2021

@ivkazba jedine takto mi to dáva zmysel. Len, keď autorka nenapíše konkrétnejšie podrobnosti a niekto jej poradí zle, bude nahnevaná na tie, ktoré jej zle poradili. Nepochopím, prečo sa neinformuje o podmienkach na tom emaile, ktorý má k dispozícii. Tí budú vedieť lepšie poradiť ako my, čo ani nevieme o čo sa jedná.

ivkazba
7. okt 2021

@lilope jasné, že bude nahnevaná, že tu jej baby zle poradili, hoci ona nedala dostatočné info. A k tomu prečo sa neopýta u usporiadateľa kurzu, tak no comment.

juliet86
autor
7. okt 2021

ahojte. presne takto je formulovany prvy bod storno podmienok. A je pre mna zmatocny. organizator kurzu je len jeden. nejde o ziadneho predajcu ani tretiu stranu. ... ak je kurz zruseny mam to nahlasovat ja ako klient. proste nerozumiem...

ivkazba
7. okt 2021

@juliet86 áno, ak kurz zrušia, máš poslať mail a požiadať o vrátenie peňazí. Ak v rámci storna nie je uvedené už nič iné, tak potom nemáš nárok na vrátenie peňazí z dôvodu, že ty sa rozhodneš nezúčastniť kurzu.

juliet86
autor
7. okt 2021

@ivkazba ok dakujem