Zanechanie vysokej školy

linelaa
8. sep 2021

Zdravím, keďže niesom dlhodobo študent vysokej školy zaujímalo by ma ako funguje, keby ju chcem zanechať. Len mi začal prvý ročník a táto škola bola alternatívou ku tej, čo mi nevyšla ..no bohužiaľ som zistila, že to vôbec nieje pre mňa. Tak sa chcem spýtať kedy by ma vyhodili keby školu prestanem navštevovať ..či po semestri alebo až na konci prváku. Ďakujem.

irusa
8. sep 2021

kedykoľvek...vybavíš na študijnom

zuzuliennka1
8. sep 2021

@linelaa radsej nez vyhodenie si zisti na studijnom, akym sposobom sa da u vas zanechat studium. Zvykne byt aj formular na webe skoly, zvykne sa to volat “Zanechanie studia”

gdpr
8. sep 2021

Na štúdijnom vybavíš za pár sekúnd a každá škola má iné podmienky na vylúčenie niekto až po semestri niekto ak vynecháš z viacerých predmetov nad 50% hodín....

mimka1402
8. sep 2021

Som druháčka na VŠ... A úprimne na tvojom mieste by som študovala ďalej, možno by si si vedela preniesť kredity a skúsila aby si nemusela úplne platiť posledný rok štúdia. Lebo to či skončiš teraz alebo neskôr, dáš síce do toho čas a energiu,ale možno budeš prekvapená. Ja som mala rovnaké pocity a som rada, že som šla "ďalej"... Ale bola som si istá, že to nie je nič pre mňa. Ale našli sa predmety, či profesori, ktorí ma ozaj bavia. Ak máte dištančné tak vieš školu spraviť ľahšie a mala by si lepší štart ak by si chcela ísť na tú tvoju vysnenu VŠ, hlavne nevybehneš z kolobehu... Lebo potom býva väčší problém nabehnuť na systém učenia apod. Ale k tvojej otázke, stačí zájsť za tútorom, alebo zavolať na študijné

elenka74
8. sep 2021

Veď je len začiatok septembra, už sa ti začala škola? Ako vieš, že ti škola nesadla ? Nič v zlom, ale prečo sa hneď vzdávaš ?

lindous
8. sep 2021