Ahojte,chcem sa len opýtať nechodí/la z vás niektorá na sv.Alzbetu odbor ošetrovateľstvo? Rozmýšľam nad štúdiom zdravotnej sestry. Ako to prebieha ,je to veľmi náročné ?Tak sa neviem rozhodnúť.Prípadne kto sa chystá ústam študovať,možno boli by sme dve🙂
@mariapetra Zena tam studovala bakalara, ked bola prktickou sestrou. Dotlacil som ju aj do magistra a popri 2 robotach to zvladla.
Ďakujem za info...peknú nedeľu želám
Ja študujem aktuálne druhý rok, ošetrovateľstvo. Je to síce denná forma, ale ak by ste potrebovali s niečím v budúcnosti poradiť, pokojne mi napíšte.
@alena473 dobrý večer,budem veľmi rada ak by sme boli v kontakte...môžeme sa priateliť na FB? Ak by vám to neprekážalo ,tak ma nájdete pod menom Lenka Lenci.. teším sa a ďakujem že ste sa ozvala
@mariapetra dobrý večer, prepáčte, ale správu som si všimla až teraz. Na FB je viac profilov, neviem, ktorý je váš. Vedeli by ste mi, prosím, povedať bližšie info? Napr. či máte profilovú fotku alebo nejaké info v popise
@alena473 dobrý deň mám titulnú fotku, čierne krátke vlasy,okuliare a žltá košeľa..
@alena473 Lenka Lenči 😏
Ahoj. Ja práve študujem, som v 3.ročníku, keby niečo kľudne napíš. . 🙂
@janka95 ďakujem veľmi pekne... Ja tu chodím malo ak môžeš tak si ma nájdi na FB...(Lenka Lenči) tam je pre mňa ľahšia komunikácia ako tu..ďakujem za pochopenie 😏
@janka95 ahoj ,Ty študuješ externú formu alebo dennu?
@mariapetra ahoj denná kombinovaná :- )
@janka95 a to je aká?
@mariapetra píšem ss
Dobrý večer 🙂 ak sa smiem opýtať .. od septembra nastupujem na kombinovanú formu štúdia ošetrovateľstva a chcela by som vedieť, ako to je z rozbehom hodím, koľko krát približne za mesiac je škola a prax 🙂 ďakujem
@aryana ja idem na strednú zdravotnú..
@aryana ja som mala prerušené štúdium, kvôli materskej 🙂
@tatianab24 .. v Prešove 🙂
Ahojte 🙂 nenájde sa tu niekto kto nastupuje na štúdium ošetrovateľstva kombinovanou formou na sv. Alžbetu prosím? ;)
@tatianab24 ahoj ja, v Žiline