Zdravim chcem sa spýtať na bližšie info ohľadom tejto školy, kto tam študoval alebo študuje ... Aké je z nej uplatnenie a či vôbec nejaké je ?
Ďakujem za odpovede 🙂
Vo vseobecnosti je to skola, na ktorej vela ludi studuje externe a skusky robia lavou zadnou, lebo poopisuju atd... Studuju len pre titul. Ale ano, potom, ked sa chces niekde uplatnit, tak socialnu pracu a bezpecnostny manazment zamestanavatelia vnimaju ako "menejcenne skoly". Casto takychto uchadzacov ani nepozvu na pohovor alebo vyslovene do inzeratu napisu, ze nech sa im neozyvaju absolventi bezp. manazmentu a socialnej prace. Viaceri ludia, ktori robia vyberove konania mi povedali, ze absolventi tychto skol sa im neosvedcili, preto ich uz ani nepozyvaju. Ale verim, ze sa urcite najde aj par poctivych studentov, ktori sa potom uplatnia v bezpecnostnych zlozkach.
Aha fajn ďakujem ale je tu aj niekto kto tam chodil nie len počul ? 😃
Zdravím. Mám tu niekoho kto na tejto škole doštudoval v posledných rokoch? Veľmi pekne ďakujem 🙂. Určite sa za pomoc budem revanšovať 🙂
@christina95 nemam osobnu skusenost s touto skolou, ale pri vybere VS treba mat na zreteli to, aby VS (ci uz jednotlive fakulty, odbor na konkretnej VS) nestratil akreditaciu. Ja som studovala 2. VS - management na Komenskeho a veruze pedagogovia tu akreditaciu dost prizvukovali.
Ja študujem na tej škole 😂 čoskoro som Ing., ak máte otázky pýtajte sa