Vysoká škola

7. apr 2024

Ahojte,študujem momentálne 3.ročnik bakalárskeho štúdia ,bývam s priateľom ,chcem sa opýtať ako ste to mali vy na vysokej ? Ja som išla hlavne kvôli rodičom a až teraz si uvedomujem,že pri bakalarke strašne tapem,hrozí mi že neprejdem,neviem ju ani napísať,to ísť do štatnicami ešte som sa nezačala áno učiť,priateľ pracuje za hranicami čiže chodí na turnusy a rodičia mi volajú iba raz za pár dní aj to sa ma vkuse vypytuju iba na školu že ako tam,ale to či mám čo jesť alebo ako sa mám,čo vlastne chcem ich nezaujíma,som z toho strašne sklamaná,už druhýkrát by som sa nedala nahovoriť na vysokú,ako ste to mali vy ?

pribinak
7. apr 2024

Štúdium na vs patrí medzi moje najkrajšie spomienky
Školu som si vybrala sám, naši má podporili. Bola som aj v zahraničí, to mi dalo veľmi veľa, aj po odbornej a aj po jazykovej stránke.
Na škole som mala výborných prednášajúcich a skvelú partiu spolužiakov

Ale ja som chcela ísť študovať, mna nikto nenútil. A chodila som aj na brigády, to k tvojej poznámke ohľadne toho či máš čo jesť

danica2711
7. apr 2024

aj keď si išla študovať len kvôli rodičom, mohla si si snáď vybrať odbor, ktorý ťa aspoň trochu baví a zvládaš ho. Zjavne sa to nestalo, ale zatni zuby a doklepni nejako aspoň to bakalárske štúdium. A čo sa týka toho, že sa rodičia o teba nestarajú, tak to nespájaj so štúdiom, tam bude asi to, že nesúhlasili s tvojím odchodom z domu, resp. s tvojím odchodom k tomu chlapovi. Akokoľvek, berú na teba nejaké peniaze, kým študuješ, tak tie by ti asi mali dávať, keď nebývaš doma. A ak ti to nestačí, aby si mala čo jesť a nový sponzor nefunguje, existujú brigády. Proste samostatný život, mladá dáma

zuzana76
7. apr 2024

rodicia ti nedavaju peniaze? pokial studujes na VS interne, tak su povinní ta financovat (v rozumnej miere, teda intrak a stravu, pripadne skripta). Skolu si si mala zvolit sama podla toho, co ta zaujima.

lindous
7. apr 2024