Vyhorenie pri štúdiu

1. feb 2023

Prosím poraďte niekto ak ste si niečím podobným prešli. Študujem 4ty rok, ešte jeden mám pred sebou plus rigo, ktoré si chcem dorobiť ale už fungujem len zo zotrvačnosti. Učenie ma nebaví, musím sa do toho strašne nútiť, aj keď odbor ako taký ma baví veľmi a určite to chcem po škole aj robiť. Je to ťažká škola, takže nejaké psychické vyčerpanie k tomu určite patri, ale ja už mám voči tomu tak neskutočný odpor, že to nie je normálne. Snažím sa športovať, žiť zdravo ale už ani to mi nestačí aby som sa udržala nad vodou. Chodím jak kôpka nešťastia a už len odratavam dni do konca. Zažili ste niečo podobné? Premýšľam už aj nad návštevou psychológa, ale mám stále pocit, že to nie je až tak vážny problém aby som psychológa obrala o čas, ktorý by mohol venovať niekomu, kto má vážnejšie problémy.

teleskop
1. feb 2023

zazila som to na vyske aj v praci a j pri podnikani, preslo

kvetinka75
1. feb 2023

keď to neprejde, skús na rok prerušiť štúdium.

bluka2
1. feb 2023

Ja som sice taky problem ani z daleka nemala, ale poviem ti, co fungovalo u mna - skole sa venovat iba prakticky cez skuskove obdobie a pocas roka chodit iba na absolutne povinne cvicenia/labaky (toho ani nebolo vela). Prednasky som vzdy bola iba na prvej z kazdeho predmetu a potom iba ak by ma ten profesor extremne zaujal (co sa stalo mozno raz?), inak si to vsetko mozes precitat pocas skuskoveho z knihy. Pocas roka som sa teda venovala zaujmom, cestovaniu a bol to najlepsi cas zatial mojho zivota

zuzahajdulka
1. feb 2023