Vyhodenie z vysokej školy po prvom semestri

adam001
1. feb 2023

Niekto kto ma s týmto skúsenosti? Študujem na filozofickej fakulte TRUNI. Po skúškovom období budem určite vyhodený. To končí 11.2. Na konci semestra musím mať aspoň 20 kreditov, a to nesplňujem. Chcel by som však zmeniť školu. Teda moje otázky znejú takto:
- kedy mi približne príde list o vylúčení ?
- potom čo ma vylúčia, respektíve potom čo by som sám doniesol papier o zanechaní štúdia, stratia rodičia právo na prídavky aj napriek tomu, že chcem pokračovať na inej škole?
💀💀💀💀💀

adam001
autor
1. feb 2023

A ešte jedna vec. Platím niečo škole?

estrella5
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
majah212
1. feb 2023

@adam001 ak chces zmenit skolu, tak mas dve moznosti - prestupom - to musis byt taktivny student este na svojej skole alebo podas prihlasku a v septembri nastupis na tu novu skolu.
ukoncit studium mozes dvoma spôsobmi - posles skole oznamenie o ukonceni studia s datumom kedy ukoncujes studium, skola ti odpovie a v liste budes mat datum ukoncenia studia -od toho datumu nie si studentom a musis sa hlasit na urade prace (ak nemas zamestnanie), rodicia stracaju narok na pridavky, nakolko nepokracujes v studiu. ak sa v septembri zapises na skolu na denne studium, rodicia opat budu mat pridavky (aj nemas dovrsenych 25 rokov), Druha moznost je, ze proste budes cakat az ta skola sama vyluci, pride ti domov list - dovtedy si stale studentom.

adam001
autor
2. feb 2023

@majah212 Ďakujem za odpoveď. S tým papierom o vylúčení čo mi príde od školy, mám niekam potom ešte ísť? Počul som, že niektorí museli pobehovať a zháňať nejaké podpisy.

majah212
2. feb 2023