Výber VŠ

24. apr 2022

Študujem obchodnú akadémiu. Chcela by som skorej pracovať niekde mimo korporatneho sektora. Chcem aby moja práca bola zaujímavá, mala zmysel. Netuším ako si mám vybrať vs a neviem kde chcem ísť. Rozmyslala som nad právom a psychológiou... Ale neviem. Mam za sebou viac kariernych testov, ale nepomohlo veľmi. Viete mi poradiť ako by ste postupovali na mojom mieste? Čo by ste si za odbor alebo školu vybrali na mojom mieste?

kacena4
24. apr 2022

vybrat si musis to co ta bavi ak nevies co nestuduj chod do prace a ked to zistis zacni studovat

palinohavino
24. apr 2022

To čo by ma bavilo a viem že to budem v budúcnosti robiť

abbey1
24. apr 2022

Bola si na veľtrhoch univerzít? Študentom často pomôžu nasmerovať sa. Rovnako skús sadnúť k počítaču a poriadne rozkliknúť všetky možné fakulty a odbory. Budeš prekvapená, aké možnosti ponúkajú. Vôbec to nie je len právo, psychológia, ekonómia, počítače, medicína,... Tých možností je veľa a ja som sama prekvapená, čo študenti často objavia. Už si len ujasniť, v čom by si sa ty našla.. Držím päste.

linibini
24. apr 2022

Prečo rozmýšľaš nad právom/ psychológiou? = niekomu pomáhať, riešiť problémy, byť užitočná, radiť? Oba odbory sú veľmi zaujímavé, ťažké, náročné, ale pokiaľ je to tvoj sen, treba skúsiť. Ako sa vraví - nevyskúšaš-nevieš. Ako píšu vyššie, treba pozrieť vš, fakulty, tých odborov je neskutočné množstvo. Ja som túžila študovať právo od zš 🙂, aj som si tento sen splnila, síce nie hneď po strednej - tiež OA, ale o 10 rokov neskôr. Viem nemčinu, moja kombinácia je šialená, ale otvorila mi už niekoľko dverí. Dnes, keď mám dve deti, manžela v 12 hod. náročných službách a starých rodičov, ktorí by deťom síce dali modré z neba, ale už fyzicky nevládzu, a musím byť s nimi ja, si tlčiem hlavu, prečo som neštudovala účto. Sadneš a zapneš aj na druhom konci sveta, a fičíš. A popritom všetkom, čo sa chystáš podniknúť, študuj jazyky, máš na to čas, vždy sa ti to vráti v dobrom.

modraslamka
24. apr 2022