V akom odbore sa uplatním?

zzzjz
28. máj 2024

Zdravím som zatiaľ iba študent na strednej a o rok maturujem a popritom aj robím ale príde mi to dosť slabé a aj s maturitou sa asi nad medián (1400€mesačne) moc nedostanem a rozmýšlal som nad tým že pôjdem na FRI unize študovať bakalára aby som aspoň IT čkára mohol robiť a potom možno aj manažéra 😁 aký odbor by ste mi odporučili (nijaký kde sa dá konkurenčne riadne uplatniť a aj vyšplhať alebo nadväzuje na napr. Manažéra alebo aj vyššie pozície) a ak aj ste študovali tak povedzte ako tam bolo alebo či ste museli robiť prímačky lebo som bol na súťaži v 3D tlači a dali mi iba 47\100 bodov a na diplom úspešného riešitela potrebujem 60+

veklipo
28. máj 2024

Ja mam pedagogicku školu a som v IT vo vysokom managemente.
Na VS určite chod, ale VS z Teba managera nespraví. Ja som začínala na helpdesku a po 17r prace som tam kde som. Z vlastnej skúsenosti ešte pridám; technické veci sa učia veľmi rýchlo, byt dobrym manažérom je učenie na celý zivot.
Držím palce!

pukina
28. máj 2024

Skus trosku viac pokory. Najskor vystuduj tu VS ale nemysli, ze sa hned s titulom dostanes na manazersku poziciu, ani za rok alebo dva po ukonceni studia. Ak chces nieco naozaj dosiahnut a chces aby si bol aj skutocny manazer, nie len to mat v podpise a na LinkedIne, zacni kvazi "od nuly", na nizsej pozicii, pracuj na sebe, vzdelavaj sa aj po ukonceni skoly, vezmi pracu naviac. Na nizsich poziciach mozes pracovat aj popri VS, pretoze ta ti da len to "zakladne" vzdelanie, profika v odbore z teba nespravi, to urobia za teba roky praxe.

A rypnem si trosku, ale nauc sa pouzivat slovo nejaky spravne. 🙂

dorottka
28. máj 2024