UCM TT Anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii

margaretka012
13. jún 2022

Ahojte. Poznate niekoho, kto studuje, studoval, alebo teda niekto z vas kto studuje/studoval na tejto skole a tento odbor? Vela ludi ma odhovara len preto ze je to UCM a nepatri zrovna medzi lepsie skoly a momentalne neviem aky nazor ai mam teda na to spravit.

zojeva
13. jún 2022

@margaretka012 ja som mala Rusky jazyk v odbornej komunikácii na tejto škole za mňa super študovala som to v Bb a to bola podľa mna bieda ☺️Ale to je môj názor

emmamal
16. jún 2022

@margaretka012 Ahoj, ja pôjdem asi od septembra študovať tento odbor, takže tiež si o tom zisťujem informácie. 😄

lenotazka
17. júl 2024

@emmamal Ahoj, išla si nakoniec študovať tento odbor? Páči sa ti štúdium? Ja momentálne nad ním premýšľam.

emmamal
17. júl 2024

@lenotazka Ahoj, áno, študujem už 2 roky, kľudne mi napíš do správy, čo konkrétne ťa zaujíma. 🙂

norbi2501
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
norbi2501
25. júl 2024