Študujúce mamičky na rodičovskej

24. sep 2022

Pekný večer ženy,
Dnes som po prvýkrát nastúpila do školy , po roku čo som mala odklad, chyba mi už len rok inžinierskeho štúdia a mám to za sebou 🙂
Naša mala má rok, máte nejaké rady typy ako to zvládnuť ?
Študujem externe , takze chodím len soboty .. mám skvelú mamu - malej babku, ktorá mi ju stráži vždy keď manžel nemôže .. avšak čaká má aj DP a z toho mám obavy ako to skĺbiť

mariet24
24. sep 2022

Ja som to robila tak, že všetko som si porobila v domácnosti popri malom (mal tiež 1 rok), navarili sme, upratali, a v momente ako poobede zaspal mala som každý deň 1-1,5hodiny na písanie v kľude .... Prípadne ešte keď mal niekto čas a bolo pekne, vzali ho von (babka, manžel...) a mala som ďalší čas na učenie, pisanie ...

arasidka123
24. sep 2022

Ja som si dokončila Mgr stupeň pri troch deťoch...učenie a písanie dp mi ostávalo väčšinou na večer, prípadne keď najmenší cez deň spinkal...

autor
24. sep 2022

@arasidka123 tak to je mega !!!

@mariet24 Toto som potrebovala baby počuť 🙂 ste sikulky obe 🙂

veronika3110
25. sep 2022

Sme na tom podobne 🙂 moja ma 5 mesiacov, včera sme boli prvýkrát v škole.. ja ju ale ešte kojím, takze manžel čakal cely deň na chudobe, prechádzali sa, hrali a ja som vybiehala kojít na chodbu 😁 mám 2. roc Mgr, takze ešte rok..
V tón poslednom roku to už nie je take náročné čo sa týka predmetov, tam už je to viac menej už len o tých štátniciach

mogaa
25. sep 2022

@veronika3110 nuž diplomovku a učenie po nociach ked dieťa spí....

veronika3110
25. sep 2022

@mogaa tak ja by som po nociach určite nič take nerobila.. v noci potrebujem spat aj ja.. väčšinou si všetko robím cez obedny spánok, keď mala spi trochu dlhšie.: pripadne si dokončím niečo večer, keď je už muž doma

mogaa
25. sep 2022

@veronika3110 ono záleží od dieťaťa...pri ročnom niekto nevie ani navariť či popratať...hlavne ak sa učí chodiť🙂ja mám koelgyňu, tá má 4,5ročnú a 6ročného a aj upratovať musí až večer keď spia🙂

autor