Ahojte, chcem si urobiť štátnu skúšku zo španielčiny, nakoľko som ju nešla študovať, a teraz ma to mrzí....Chem sa spýtať, neviete niekto, či sa so štátniou dá učiť v jazykovej škole potom, : A či stačí základná, alebo musím ísť aj na všeobecnú do C1??? Veď ak by som učila začiatočníkov, nevadila by základná štátnica do B2?
Ktoré jazykovky by vzali so štátnicou učiť? súkromné? poznáte nejaké konkrétne?
Na to, aby si bola lektor, potrebujes skoro vsade C1-C2 uroven... Ved vygoogli jazykove skoly vo svojom meste a opytaj sa na poziadavky
Ja som si robila na štátnej jazykovej škole, ale ešte v roku 2002, a vtedy boli aj iné podmienku prujatia pedagógov, tak či tak som si robila vysokú, lebo mi chýbalo pedagogické vzdelanie, ale to som už nešla na jazyk. Takže som vyštudovala sociálnu pedagogiku a vychovávateľstvo, roky som robila len v klube vychosky a tento rok mi už opäť dali angličtinu. Moja rada, urobiť štátnicu, ani neviete, na čo ju v budúcnosti využijete
@marfikchov ja mám vysokú školu, ale vedecký smer, minimum na učenie nemám, môžem aj tak učiť aspoň ako externistka raz do týždňa v jazykovke jazyk? so štátnicou a bez minima?
@esmera50 ja neviem, uprimne, ja som za, aby lektori mali C1. Niekto kto ovlada jazyk na B2 uz ma slusnu uroven, ale ten rozdiel v komplexnosti pochopenia jazyka je dost vyrazny. Cim viac sa jazyku venujes, tym lepsie vysvetlis aj zaklady svojim studentom. Nestoji ti za to venovat tomu extra usilie povedzme rok a ist na tu C1? Btw, riez mam statnicu zo spanielciny C1. Ked ta ten jazyk bavi, dostanes sa z B2 na C1 🙂
@missviolet to trvá iba rok? ja to plánujem robiť popri druhej výške a popri rodinke už možno, čiže iba preto sa pýtam, či nestačí B2 :D lebo slušná úroveň to naozaj je...a jazykovka nie je klasická škola, kde sa niečo známkuje a dáva sa to na vysvedčenie, ale ak to trvá iba rok, možno by som šla...Ty si majiteľka nejakej jazykovky, ak smiem vedieť?