Štátnica z anglického jazyka

sumienka_dada
1. okt 2022

Ahojte! 🙂

Chystám sa urobiť si štátnicu z AJ úroveň C1, angličtinu študujem na VŠ, mám maturitu C1 a viacmenej je mojou súčasťou každý deň, plynule rozprávam a nemám problém so žiadnou témou (možno s medicínou). Potrebujem ju však aby som si mohla založiť živnosť, a mala by som pár otázok, pretože mám pred skúškou veľký rešpekt ... budem vďačná za každú pomoc a odpoveď 🙏

1.V akom meste ste robili štátnicu a aké máte skúsenosti? (pripravujem sa poriadne, ale určite si nechcem vybrať najťažšiu školu na robenie štátnic)

2. Čo vám pri učení najviac pomohlo - učebnice, materiály...? (Na prípravný kurz chodím, skôr ak mi viete odporučiť nejaké učebnice navyše, budem rada 😇 )

3. Máte niekto nejaké materiály na posunutie / predaj?

Budem rada za každé vaše rady a typy.

Ďakujem krásne ❤

zuzanaallen
8. okt 2022

@sumienka_dada
Ahoj,ak spravne chapem,tak si robis vseobecnu statnu skusku, ano? Ja som robila 2 roky spat. Na kurzoch sme preberali vsetky temy ,tak sme mali podklady pripravene( postupne sme si pripravovali a zdielali medzi sebou) Skusku som robila v Trencine. A az tesne pred nou,som sa dozvedela ,ze netreba vediet temy aj z UK aj USA ,ale staci si vybrat krajinu. Ja som sa ucila vsetko zbytocne🤣 Dala som to pri jednom dietati a tehotna s druhym, takze si myslim,pokial mas anglictinu aku pises,tak to nebude vobec problem🙂

swety1
25. okt 2023

@zuzanaallen prosim z akej knihy si robila štatnicu ????aj si.sa.učila idem ai robiť B1

sobinka707
25. okt 2023

@swety1 ahoj, ja som síce na materskej teraz, ale ucim v SJS na Palisadoch v BA takze asi tam ideš robiť statnicu však? Ideš na základnú keďže úroveň B1 píšeš…

sobinka707
25. okt 2023

@sumienka_dada y1 ahoj, ja som síce na materskej teraz, ale ucim v SJS na Palisadoch v BA takze asi tam ideš robiť statnicu však? Minuly rok pred narodením syna som mala posledný kurz statniciarov tak mám ešte nejaké veci

swety1
25. okt 2023