Ahojte žienky už dlhšie zvažujem spraviť si základný masersky kurz a potom samozrejme. Doplnkové masaze . .keďže stojí 700 euro a rozsah je 300 hodín moc sa bojím ísť do toho
Strach ze by som to nespravila.ma.desi. Chcem s a teda spýtať .. je tu nejaká co.ho nedávno absolvovala... ?? Je moc ťažký?? Nájde sa tu aj nejaká co ho nespravila.? Podľa.čoho ste sa učili? Dali vám nejaký materiál? Ako to prebiehalo?. Ďakujem za akúkoľvek odpoveď majte krasny deň 😘😘
Preco mas strach ze to nespravis? Nie je to jadrova fyzika...kamoska si kurz spravila, ale teda nezivi sa tym....ze nic hnusnejsie ako masirovat stareho upoteneho chlapa nerobila :/ Neodradzam ta, len pisem info ze aj takto to moze dopadnut aj ked kurz urobis
@luckaajanko
Ja som maserka a je to krasna praca,trosku fyzicky narocnejsia ale da sa to.
Ja som si ziadny rekvalifikacny kurz nerobila.Ucila som sa techniku na youtube videi.
A az potom som si urobila doplnkove kurzy.A myslim ze masaze mi idu perfektne a da sa tym aj velmi slusne uzivit.Mam vlastny salon v zahranici.Nemyslim tym CR.Chod to toho ked po tom tuzis.Ja som ani nevedela ,ze na masazach sa da tak dobre uzivit.A teraz je to moja hlavna praca.
len teraz sa u nás menia zákony a na založenie živnosti nemôžeš mať hocijaký kurz. Musí byť certifikovaný. ak nemáš vyštudovaný odbor masér na zdravotníckej fakulte, škole, musíš si každých 5 rokov robiť skúšky. Keď spravíš máš papier na ďalších 5 rokov.
@kvetinka75 mimo temy😉 .Som rada, ze sa menia zakony. Dufam, ze zmenia aj to, ze nebude moct ziskat zivnost na stavebne prace hocikto, bez dokladovania vzdelania, ako doteraz. Tak by ubudlo fuserov v stavebnictve.
@luckaajanko nestačí si len tak urobiť nejaký kurz, podmienky sa našťastie sťažili. Nesprávna masáž totiž človeku môže spôsobiť trvalé zdravotné problémy. https://www.velvesa.sk/maser/novy-akreditovany-...