Prosba o zapojenie sa matiek do výskumu k diplomovej práci

bronkaves
3. dec 2020

Dobrý deň,

som študentkou posledného ročníka psychológie a práve robím výskum k mojej diplomovej práci. Moja diplomová práca sa týka Stresu, depresivity a úzkostnosti u matiek počas pandémie COVID-19. Účasť na výskume je dobrovoľná a anonymná, všetky údaje a odpovede budú použité len pre účely diplomovej práce. Vyplnenie dotazníka trvá približne 10 minút.

Link na dotazník: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSetPJ2...

Chápem, že táto doba je veľmi náročná pre nás všetkých, a preto som si vybrala túto tému, aby sa zistilo, čo matkám chýba počas tejto pandémie a možno sa zapracovalo práve na tom, aby sa cítili lepšie.

Vopred Vám ďakujem za každú vyplnenú odpoveď a želám veľa síl.

fokuska
3. dec 2020

@bronkaves
- Je potrebna otazka o pohlavi ked je na vyber len jedna moznost?
- Zamestnanie - volne pole - chces vediet nazov zamestnavatela, odvetvie, pracovnu poziciu...? Tazko sa ti to bude vyhodnocvat, viac sa hodi dat 2 otazky a na vyber moznosti - 1. odvetvie (automobilovy primysel, strojarsky priemysel, verejny sprava, financny sektor, IT....nezabudnut moznost SZCO, nezamestnany, momentalne na MD/RD, student, dochcodca....) a 2. pozicia (zamestnanec, nizsia riadiaca pozicia, stredny manazment, vysoky manazment...)
- Ma vase dieta zdravotne problemy - myslis momentalne, alebo chronicke?
- Ak ano, ake? - je tam "moznost 1" a nic ine - nemas ich kde vymenovat
- 3. Starostlivosť o moje dieťa (deti) niekedy trvá viac času a energie, ako musím vynaložiť. - tomu nerozumiem ako to moze trvat viac casu ako musim vynalozit? Ved ked si to vyzaduje viac casu, tak ho aj musim vynalozit, nie?
- ako suvisia otazky v druhej casti s temou vyskumu?
- tretia cast otazok - mozem oznacit moznosti ze som viac smutna a pod. ale to neznamena ze je to kvoli pandemii... mohlo sa udiat nieco uplne ine preco som zmenila vnimanie niektorych veci, takze ako to vyhodnotis ze kvoli comu mam take pocity?