Prešovská univerzita - Predškolská a elementárna pedagogika

slnieckosisa
11. mar 2024

Ahojte dievčatá. Prosím pekne nájde sa tu dobrá duša ktorá študuje externe predškolskú a elementárnu pedagogiku v Po? Zaujímala by ma obtiažnosť školy, ako často máte prednášky a celkovo prístup na skole. Ďakujem

veronikam33
11. mar 2024

@slnieckosisa ja študujem, 1. semester sa dal, teraz druhý to vyzerá horšie 😁 v prvom sme mali cca 3 soboty v mesiaci od 8 do 17:30 na univerzite, a asi 3 piatky online. Prístup je ťažko hodnotiť. Nebola som veľmi v kontakte s profesormi, na prednáškach sú super, a hodnotilo sa iba testami, teraz budeme mať aj ústne skúšanie tak uvidím. Skúšku som mala aj ináč ako testom iba z hudobnej. Hra na klavíri a spev. Profesorka bola milá. Teraz máme v podstate každú sobotu prednášky, a aj asi tri piatky za semester.

tatiana92th
3. apr 2024

@slnieckosisa ahoj davali ste si prihlasku??🙂) ja áno 😉🤣

slnieckosisa
autor
4. apr 2024

@tatiana92th áno dala 😀 čakám na odpoveď

tatiana92th
4. apr 2024

@slnieckosisa noo.. i ja.. 🤣🤣

snikol
7. máj 2024

dostal už niekto rozhodnutie o prijatí na štúdium? tiež som si podala prihlášku na externé 🙂

slnieckosisa
autor
7. máj 2024

@snikol ja zatiaľ nemám odpoveď žiadnu 😀

eliss21
19. júl 2024

Ahojte,ja som si dávala prihlášku na externe a prijali ma, ako ste na tom vy?

snikol
2. aug 2024

@eliss21 Ja som tiež podávala na externé a som prijatá ☺️

eliss21
3. aug 2024

@snikol to je super,tak sa tam uvidíme, odkiaľ ste,ja od Rožňavy

snikol
3. aug 2024

Ahojte
Pozerali ste niektorá stránku fakulty?
Sú na nej zverejnené tlačivá.
Vyplňovali ste ich niektorá dopredu?

snikol
3. aug 2024

@eliss21 super ja som z okresu Revúca malá dedinka Otročok

slnieckosisa
autor
6. aug 2024

Dievčatá kedy je zápis?

snikol
6. aug 2024

mne prišlo, že 3ho septembra o 13:00

snikol
6. aug 2024

@slnieckosisa odkiaľ si?

lotte1
6. aug 2024