Prekladateľstvo a tlmočníctvo - anglický jazyk a kultúra (externá forma) v Banskej Bystrici

domculaa
7. máj 2022

Ahojte. Chcela by som sa opýtať či sa tu nájde nejaká osoba, ktorá študuje alebo študovala prekladateľstvo a tlmočníctvo (anglický jazyk a kultúra) v externej forme v BB na UMB? Veľmi by ma zaujímalo či sa robili prijímacie skúšky minulý/minulé rok/roky na tento študijný program alebo či sa prijímalo bez prijímačok. 🙂)

sparrows
7. máj 2022

Ja to študujem, ale denne. Prijímačky som nerobila, ja som mala maturitu B2 na 1, ale viem, že normálne sa robia prijímačky, pokial sa hlási viac ľudí, ako majú v pláne prijať. Majú napísané podmienky na ich stránke

pensadorcallisto
8. máj 2022

@domculaa Vidis, a to by zaujimalo aj mna. Ci by sa to dalo takto externe, nakolko som v zahranici a tento odbor by ma fakt bavil. Ja som skocila greckokatolicku fakultu v Presove ako magister. Daj vediet, ak budes mat cerstve nfo

catalin
8. máj 2022

@domculaa ahoj ja študujem na UMB, už končím Mgr štúdium tento semester. Keď som pred 6 rokmi začínala, prijímačky sa nerobili, brali všetkých. Tak tomu bolo aj doteraz, ale viem, že žiadali o zmenu prístupu pri tomto štúdiu. Chceli presadiť, aby sa robili prijímačky z jazyka, pretože majú v posledných rokoch problém práve s jazykom. Na túto školu už má byť predpoklad, že študent ovláda jazyk na vysokej úrovni. Žiaľ, nie je to tak. Ovládanie jazyka by už malo byť samozrejmosťou, pretože na tejto škole sa budete venovať iným veciam.

domculaa
autor
9. máj 2022

@pensadorcallisto Ahojte, dnes som sa práve dozvedela, že na externú formu v tomto študijnom programe sa prijímačky robiť nebudú 🙂

catalin
9. máj 2022

@domculaa super, s externistami majú dobré skúsenosti. Tam sa naozaj hlásia takí, čo už pracujú a berú to štúdium vážne.

pensadorcallisto
9. máj 2022

@domculaa mozes poslat aj link, kde by sa dalo na tuto formu studia prihlasit?

domculaa
autor
9. máj 2022