Predškolská a elementárna pedagogika Bratislava verzus Trnava

mima00071
9. mar 2022

Ahojte.. prečítala som tu asi všetky diskusie na túto tému.. Ale nenašla som konkrétne recenzie na vysoké školy. Rozhodujem sa či máme podať prihlášku do BA alebo TT 🤔 Forma štúdia bude externá, len by ma zaujímalo, kde berú aspoň trochu ohľad na mamičky na materskej dovolenke. Napr na Nitru Čítam veľmi veľa zlej recenzie od mamičiek.. Mozte mi poradit? Ďakujem

ivanaks
9. mar 2022

@mima00071 Neporadím, ale v nadpise máte nádherný preklep (a nemyslím to v zlom, naozaj mi to vyčarilo úsmev na tvári).

frederika21
9. mar 2022

@mima00071 ja som študovala prvý ročník v NR a veru otras, kamoška skončila celú a tiež by v živote už nešla do NR na ten odbor. Neviem ako to je v BA a TT, no NR neodporúčam.

maribell
9. mar 2022

Ahoj, ja študujem v Ba a dosť mojich spolužiačok prešlo ku nám práve z Trnavy. Ja som sa moc do toho nestarala, ale zbežne čo som počula tak hovorili, že v Trnave bol veľmi zlý prístup od vyučujúcich. V Ba si pochvaľovali, že vyučujúci ich berú skoro ako kolegov 😊. Čo sa týka toho, či berú ohľad na mamičky s deťmi tak by si to mohla trochu rozviť, pretože neviem, čo si pod týmto predstavuješ. Ja sama som mala dve deti keď som začala študovať a tretie som porodila počas štúdia.

gir
9. mar 2022

Študovala som v Trnave a nedám dopustiť, doc. Pupala, Kaščák, Kolariková, skvelý prístup. Veľa mi dala táto univerzita. A ohľad na mamičky? Neviem prečo? Nie je to osobné ale všeobecne, buď študujem alebo sa starám o deti, keď to nezvládam, tak sa nevyhováram na deti. Ja som súčasne robila atestáciu a funkčné vzdelávanie. Niekedy som ani nevedela na akú prednášku idem ale nenapadlo by ma vyhovárať sa na deti. Starší mal rok a pol a mladší tri mesiace, keď som začínala, ale mám skvelého manžela, tak som to zvládla.

eriksonka1234
9. mar 2022