Prax v škole

19. máj 2024

Ahojte, študujem učiteľstvo a pôjdem do školy na prax. Priznám sa,že som z toho celkom v strese hlavne z toho,že budem mať na starosti triedu ôsmakov. Viem,že ôsmy ročník je taký dosť divoký. Nejaké rady ako si s nimi poradiť? Budem mať aj iné triedy, no mám isté obavy, či to zvládnem🙏🙏

sima_20
19. máj 2024

Ahoj, tiež som študovala učiteľstvo a na praxi som nebola sama v triede so žiakmi. Cvičný učiteľ sedel vzadu. On ti pomôže a poradí ti ako so žiakmi pracovať.

autor
19. máj 2024

@sima_20 lenže ja pôjdem sama zastupovať :/

letfenixa
19. máj 2024

@autorka nemôžeš sama zastupovať, nie si zamestnanec školy.

ruzasipova
19. máj 2024

Nemozes sama zastupovat. Nemozu ta nechat samu. Musi tam byt nejaky ucitel, ktory to pripadne skoriguje (myslim deti). Hlavne nikdy nezvys hlas. Na hocijaku hlupu ci banalnu otazku odpovedz podla presvedcenia a s usmevom a hned za tym, ze ok a teraz sa vraciame k ucivu. Aby si to utala. Ked budes mat dojem, ze niekto vyrusuje, len sa na toho ziaka dostatocne uprene divaj, prekriz ruky na hrudi, aby vedel, ze toto nie je ok a on sa skludni aj sam. Nesnaz sa ich “prekricat”. Stale s kludnym hlasom.

autor
19. máj 2024

@ruzasipova tak to dufam,ze tam mozno pride skontrolovat nejaky ucitel

martul
19. máj 2024

Nezmysel, to nesmieš. Dcéra tiež začína zajtra prax. Ty nemôžeš sama učiť.

autor
19. máj 2024

@martul učiť nie,kvázi len zastupovať a zadať im robotu, len na nich dohliadať

martul
19. máj 2024

To je jedno, ty nemôžeš byť sama v triede so žiakmi.

letfenixa
19. máj 2024

@autorka
1)nemôžeš byť sama so žiakmi.
2) dohliadnuť na žiakov a 'zadat im nejakú robotu' nie je prax.
To čo je za školu? Štátna či súkromná?

autor
19. máj 2024

@letfenixa štátna

letfenixa
19. máj 2024

@autorka veľmi divné.
Mňa moji ôsmaci poslucháju, ale sú za tým roky praxe.

dominika126
19. máj 2024