Právo na UK - externé štúdium

tessa123
23. aug 2024

Ahojte, keďže nepoznám nikoho, kto študuje na UK externe právo, skúsim nájsť odpoveď tu🙂
Ako prebieha výuka? Keďže som našla na ich stránke rozvrh z minulého semestra, všimla som si, že sú tam prednášky aj v piatok. Ako sa to rieši, keď som pracujúca a nemôžem si dovoliť xy piatkov vynechať? Sú prednášky nahrávané a ukladané? A moja ďaľšia otázka je ohľadne skúšok, sú termíny aj v sobotu?
Veľmi rada by som začala s právom, no tieto veci ma trošku znepokojujú…bola by som veľmi rada, ak by sa tu niekto našiel, kto by mi vedel odpovedať😊

catlyn
23. aug 2024

@tessa123 To sa vazne da pravo studovat externe?? Vyvoj ide dopredu a mozno o par rokov sa bude dat vystudovat aj medicina externe 😀. Ja viem ze nebolo temou diskusie, ale co je vela, to je vela...

natalia912
23. aug 2024

@catlyn prečo by to nešlo? 🤔 🙈

natalia912
23. aug 2024

@tessa123 študujem inde, takže ti neviem presne odpovedať na tvoje otázky, ale ak by si chcela, kľudne napíš a aspoň všeobecne ti viem povedať 🙂

tessa123
autor
23. aug 2024

@catlyn dá a nie je to žiadna novinka 😅

martinkatinka
23. aug 2024

@catlyn no to bude nejaka sukromna skola... Tiez sa mi nezda, ze pravo sa da studovat externe.

baboobchod
23. aug 2024

Ja 🙋🏼‍♀️ 😃
Rozvrh sa dozvieme tak týždeň-dva pred začiatkom semestra. Niekedy sú to iba soboty, niekdy aj piatky. Od 7:45 -19:45. Volá sa to “konzultačné sústredenie” a má nahrádzať semináre, ktoré majú denní. My prednášky nemáme, tie majú denní a áno, sú nahraté, môžeš ich počúvať dodatočne.
Účasť nie je povinná, ale niekde dávajú body za aktivitu, alebo sa píše zápočtová písomka.
Výučba je hybridná, tj vyučujúci je v škole, ale zapne aj online cez teams, my môžeme prísť do skoly, alebo sa iba pripojiť.
Skúšky sú buď po 16:00 v pracovné dni, alebo soboty ráno.
Ešte otazky? 😃

tessa123
autor
23. aug 2024

@baboobchod jeeej super dakujem ti! Napisem ti správu, este mam otazocku

vladi4444
23. aug 2024