Pozemné stavby a architektúra na Stavebnej fakulte v Bratislave a Pedagogická fakulta externe

kinapoka
27. apr 2022

Ahojte. 🙂 Som študentkou prvého ročníka pedagogickej fakulty. Rozmýšľam, že od budúceho roka by som sa prihlásila na Pozemné stavby a architektúra na stavebnej fakulte v Bratislave a pedagogickú fakultu by som doštudovala zároveň externe. Myslíte si, že sa dá zvládnuť pri takejto kombinácii študovať tieto odbory naraz? Ak by tu bol niekto, kto má vyštudované pozemné stavby a architektúra v Bratislave bola by som vám vďačná, ak by ste mi napísali, čo štúdium zahŕňa a ako ste sa po škole uplatnili. Ďakujem.

melanta
27. apr 2022

Môj muž má vyštudované pozemné stavby, začínal ako vedúci stavby, robil ako stavbyvedúci na tuneloch (zväčša mimo SR), potom robil výkonného riaditeľa v stavebnej spoločnosti, teraz robí v predstavenstve nadnárodnej stavebnej spoločnosti mimo SR. A čo sa týka jeho spolužiakov, sú medzi nimi úspešní ľudia ale samozrejme aj takí, ktorí sa v odbore neuplatnili. Škola je to náročná, v prvom ročníku vraj veľké sito, hlavne na matematike ľudia padali.

kinapoka
autor
27. apr 2022

Taktiež sa rozhodujem, či mám najprv doštudovať bakalára na pedagogickej a následne študovať na stavebnej (skončila by som v 27 rokoch) alebo študovať obidve školy naraz (skončila by som v 25 rokoch).

skodulienka
27. apr 2022

@kinapoka Mam stavebnu,l fakultu, ale iny odbor. No narocnejsia tam matematika. Od nej sa potom odvija aj statika, mechanika... Na stavbarine sa robia z tyzna na tyzden zadania, takze to si vyzaduje cas. A vacsinu zapoctov a skusok bolo pisomnych. Takze sa treba ucit. Lebo to neobkecas ako na ustnej skuske. Narocnost pedagogickej neviem. Ale mala som spoluziakov, ktory popri skole aj pracovali. Dokonca spoluziacka mala aj malu dceru a zvladla to v pohode.

ivka225
28. apr 2022

Problem moze byt, ked budes mat na pedagogickej povinne praxe. Tam mozu byt casove kolizie s technikou.

lienka.7
28. apr 2022