Poraďte bezplatný kurz angličtiny

8. júl 2021

Ahojte, vedel by mi niekto poradiť dobrý bezplatný kurz anglického jazyka? Som večný začiatočník a keďže som teraz nezamestnaná chcela by som sa konečne naučiť jazyk.

trema
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
janai1
8. júl 2021

Duolingo

autor
8. júl 2021

@janai1 myslíš tu aplikáciu?

sanssa
8. júl 2021

hej ta aplikacia je dobra vec, ked chces nieco zadarmo, inak nejaky kurz dobry zadarmo nenajdes nikde 🙂

savanna
8. júl 2021

Bezplatny kurz anglickeho jazyka=samostudium 🙂. Zohnat si dobru knihu a pravidelne sa z nej kazdy den ucit.

zaba21
8. júl 2021

Skús aj na YouTube Tommy English.

sasanka605
8. júl 2021

Duolingo, ale len ak mas schopnost sebazaprenia ze to bude pravidelne. Inak to asi nema vyznam a myslim ze je tam len cestina ak nevadi

lenkine
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
janai1
8. júl 2021

Áno, aplikáciu

janka_266
8. júl 2021

Aplikácia EWA, je síce spoplatnená, ale často chodia na mail ponuky, že cely rok za 15€

desore
8. júl 2021

Pokial nebudes aktivne pouzivat jazyk, velmi sa vpred nepohnes. Hlavne hovorenu formu, citat a pocuvat zvladne vacsina studentov. (rada od profesionala)

autor
8. júl 2021

@desore ďakujem, ja som večný začiatočník a priznám sa ze neviem nájsť spôsob ako sa to naučiť. Mam pocit ze proste na jazyky nie som 😏 som nezamestnaná a jazyk je dnes nutnosť tak preto hladam spôsob ako to zvládnem aj ja

grace55
8. júl 2021

Môžeš skúsiť na italki.com ponúknuť konverzácie v slovenčine a požiadať o angličtinu.

autor
8. júl 2021

@zaba21 ďakujem 😉

negymama
8. júl 2021

mozem ti odporucit jedna pani Jenifer z ameriky zije dlhe roky v prahe a kazdy tyzden pridava na you tube prispevky v anglictine , komentare bezneho zivota, nakupovanie , cestovanie, byvanie, porovnavanie zivota tu a v amerike. Kanal sa vola "dream Prague" ...ja to casto pozeram, jednak je to zabavne , jednak sa dobre napocuva anglicky jazyk. mozes si prepnut ceske alebo ak si sikovnejsi, aj anglicke titulky.

tabakmirka