Pomoc s účtovníctvom

29. dec 2020

Píšem sem s netradičnou prosbou.Som študentka VŠ a čaká ma skúška z účtovníctva, ale mám s ním celkom problém keďže prvýkrát ho mám teraz na vysokej a potrebujem prejsť. Nenašla by sa tu dobrá dušička ktorá by mi pomohla so skúškou, samozrejme s finančnou odmenou. Ide o účtovanie zásob, kurzové rozdiely,zúčtovacie vzťahy a účtovanie nákladov a výnosov. Ak by sa niekto našiel, prosím napíšte komentár, ja sa vam ozvem. Ďakujem.

zuzka2010
29. dec 2020

Velmi rada pomozem, ozvi sa

vikusjk
29. dec 2020

Ahoj, ja ti pomozem aj zadarmo, len mam malo casu, v januari mam closing a to sem ani nepachnem :( Kedy mas tu skusku? Ak chces, kludne pisni IP, mozno aspon nieco stihneme prejst a zaroven to mozes mat vysvetlene od viacerych osob, co nikdy nie je na skodu ;) Pekny den

gabibubliakova
29. dec 2020

Kľudne aj ja môžem 🙂

simonahnk
29. dec 2020

Aj ja môžem🙂

dadush_22
30. dec 2020

Baby ahojte prosím vás dostala som ponuku na účtovníčku ale na začiatočníka miesto vhodné aj pre absolventa no ale k tomu som dostala domácu úlohu už sú to 4 roky čo som zo školy preč v niečom som sa pohla v niečom nie vedela by mi niektorá pomôcť ?

zuzka2010
30. dec 2020

@dadush_22 kludne sa ozvi

dadush_22
30. dec 2020

@zuzka2010 píšem a ďakujem ❤️

gabibubliakova
2. jan 2021

@dadush_22 kľudne aj mne 🙂

adabise683
26. feb 2021
tany8118
18. máj 2021

ahojte chcem sa opýtať ja ako účtovník chcem klientovi spracovávať celé jeho účtovníctvo len neviem aké by som mala pýtať od neho doklady viete mi poradiť ?? ja nie som ešte učtovníčka len to študujem a neviem vôbec nato prísť vopred dakujem

gabibubliakova
18. máj 2021

@tany8118
Faktúry - došlé/ vyšlé
Bankovy výpis
Pokladničné doklady
Majetok - doklady k nemu
Ak má zamestnancov - doklady k tomu

tany8118
19. máj 2021

@gabibubliakova ďakujem krásne

zaba21
19. máj 2021

@tany8118