Pomaturitné štúdium - praktická sestra

30. apr 2021

Ahojte mala by som otázku, študovala som inú školu ako zdravotnú a chcem ísť od septembra na pomaturitné stúdium (2 ročné) kedže som nemala biológiu len prvý ročník na strednej a tieto predmety viete mi prosím poradiť poprípadne aké predmety ma čakajú popr. Odkiaľ sa viem naučiť zaostalé učivo, niektoré ktoré tieto odbol študujú alebo odkiaľ sa viem pripraviť aby som mala základy a prípravu. Ďakujem

dankavass
30. apr 2021

Momentálne študujem praktickú sestru, za chvíľu končím prvý ročník...
Prijímacie skúšky sú z biológie, učivo základnej školy.
Na škole sa študuje ošetrovateľstvo, techniky, starostlivosť... Klinika chorôb, anatómia, latinský jazyk, prvá pomoc, patológia. A samozrejme, prax v nemocnici na rôznych oddeleniach.
Hlavnou zložkou je však ošetrovateľstvo, väčšina štúdia vychádza z knihy od Anny Kriškovej - Ošetrovateľské techniky.

petulka2021
30. apr 2021

Tá škola ti je na dve veci

ankaanka1977
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
petulka2021
30. apr 2021

@ankaanka1977 to je zhadzovanie ? 😂😂😂😂😂😂😂

ankaanka1977
Odpoveď bola odstránená
Zobraz
janka95
30. apr 2021

Ahojky ja maturujem, končím akurát praktickú sestru. Predmety boli psychológia, zdravie a klinika chorôb, latinčina prvý ročník, anatomia, osetrovatelstvo teoria , osetrovatelstvo prax.. neboj sa ničoho je to super štúdium
. Ja som šla z hotelovej školy. Bála som sa ísť rovno na VŠ chcela som mať aspoň dáky základ.
Kľudne napíš ak ťa bude niečo zaujímať 🙂

mirusikmima
5. máj 2021

Baby, prosím, vie mi niektora povedať, či s týmto odborom môžem robiť asistentku doktora/zubára?

petulka2021
6. máj 2021

@mirusikmima tam väčšinou chcú zubné asistentky alebo sestru s VŠ, ale nájdu sa aj stomatologovia, ktorí majú aj praktické , záleží od lekára.

mirusikmima
7. máj 2021

@petulka2021 Ďakujem za odpoveď 🙂

dnuera
22. jan 2022