Pedagogika - najľahší odbor na vysokej škole

ttamia30
25. jan 2022

Ahojte viete mi poradiť nejaký odbor na pedagogika na VŠ ktorý je taký najľahší ? A externý.
Rozmýšľam nad biológiou geografiou a občianskou.
A ešte sa chcem spýtať 🙂 kamarátka chce učiť zas ekonomické predmety viete o nejakej VŠ + skúsenosti. Ďakujem

martul
25. jan 2022

@ttamia30 biológia akože ľahšia?!😁😅 určite. Vidno že nemáš potuchu o predmetoch.

tatianalidikova
25. jan 2022

Ahoj ja študujem učiteľstvo výchovy k občianstvu síce denné mám štúdium, ale občianska nepatrí k tým najľahším, teda pokiaľ máš rada antickú filozofiu, politológiu.. takže to nie sú vôbec ľahké predmety....
Vieš, že ak študuješ pedagogiku buď učiteľský smer tak to znamená že v budúcnosti z toho bude daná osoba ktorá si to vyberie vzdelávať nasledujúcu generáciu deti a odovzdávať im svoje výklady učiva

mamamasama
25. jan 2022

Chceš titul bez učenia? Asi ťa tu nepotešíme.

bolarazjedna
25. jan 2022

a chceš sa reálne venovať deťom, učiteľstvu v budúcnosti? či len potrebuješ mať diplom? Lebo ak sa tomu chceš venovať, nemala by si vyberať podľa náročnosti odboru, ale hlavne čo ťa zaujíma. Darmo ti niekto povie, že slovenčina či výtvarná je ľahká, pre niekoho to bude ťažké a hlaven nudné, nezáživné, a radšej by učil matiku a fyziku.

ibrunova
25. jan 2022

Ty vôbec nemáš o tom šajnu 😂

martul
25. jan 2022

@bolarazjedna perfektne napísané, slečna zrejme chce VŠ, netuší čo chce študovať a ešte nech je to ľahké.....no keď toto má byť učiteľka v budúcnosti amen tma.
Študovať by mal človek ti, čo ho baví a na čo má.

savanna
25. jan 2022

Biologia a geografia lahke...tak ja neviem, ale co si pamatam z gymnazia, oba predmety zahrnali kvanta uciva, ktore su na VS urcite este omnoho obsiahlejsie...

ibrunova
25. jan 2022

A to nie je pedagogika, toto je učiteľstvo, pedagogika je samostatný odbor na VŠ.

7lenka11
25. jan 2022