Opakovanie štátnic

26. okt 2024

Pred par dnami sa mi nepodarilo spravit statnicu na 1x, citim pocit hanby.

Je tu niekto taky kto bol na tom tak ako ja? Bola to moja prva statnica a citim sa hlupo ze som neschopna atd.

autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
tinalia
26. okt 2024

Jasne, aj mne sa to stalo pred niekolkymi rokmi. Doteraz na to v dobrom spominam 😁 nakoniec som z toho predmetu dostala A. Nie si prva ani posledna. A to ja som bola studentka s vyznamenanim od dekana. Proste aj sikovny student ma zly den. Oddychni si a zacni sa systematicky ucit, zvladnes to 😊

pribinak
26. okt 2024

No nič, začni makat aby si urobila opravný termin.
Budem úprimná, neurobiť štátnice je proste hanba. Neurobiť skúšku to sa fakt podari každému, stačí že skúšajúci má zlý deň, ale neurobiť štátnice je fakt pruser

Držím palce ☘️☘️

kiki68
26. okt 2024

Ja som videla ako vyhodili predomnou babu a za mnou chalana, vedeli to, nebolo to docentom mladym dost. Ja som presla na A, strasne sa mi hnusili tym spravanim. Ta baba tam plakala, uplne ju tyrali. Takze nemaj pocit hanby, mozno za to vobec nemozes. Zopakujes, spravis a dovi dopo

huxy
26. okt 2024

@pribinak nie, nie je to hanba. Tak ako pri skúške, aj na štátniciach môžeš mať zo stresu okno.
Kolegyňa spravila štátnice až na tretí krát, a ani vo sne by mi nenapadlo jej povedať, že je to prúser či hanba a ani som si to nemyslela. Nikdy nevieme, v akej situácii sa kedy sami môžme ešte ocitnúť.

lindous
26. okt 2024