Musím chodiť na tú vysokú školu, na ktorú som zapísaná?

sinsity
3. apr 2022

Dobrý deň, chcem sa opýtať, ak som podala prihlášku na inú vysokú, musím chodiť na tú na ktorej teraz som zapísaná?

trema
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
maris5
3. apr 2022

Nemusis, ale ak ukoncis studium musis sa nahlasit na UP alebo si platit ZP alebo sa zamestnat. Rodicia stratia narok na rodinne pridavky....

lulu2014
3. apr 2022

@sinsity nie nemusis. Daj si tam ak chces ziadost o prerusenie zo zdravot.dobodov. ( ak ti vyjdu v ustrety … keby nahodou si sa tam chcela o rok …vratit)
A mozes chodit nainu.

sinsity
autor
3. apr 2022

@lulu2014 ja už som podala prihlášku na inú, len neviem či ma vezmú

h2
3. apr 2022

@sinsity Keď ešte nie si prijatá, choď ešte na tú prvú. Teda, len ak s ňou nechceš skončiť za každú cenu.
A treba aj porozmýšľať, ako vykryješ čas, odkedy odídeš z jednej a začneš chodiť na tú druhú. Zostala by som asi oficiálne študentkou tej prvej školy až do nástupu na tú druhú.

lindous
3. apr 2022

A ak ťa nevezmú, budeš chcieť pokračovať na tej kde si teraz ? Ak áno, tak už tento semester dokonči, však sme za polovicou.. porob aspoň toľko skúšok, aby si mala dosť kreditov na postup do ďalšieho ročníka.. ak tam nechceš pokračovať, ani ak ťa na druhú nevezmú, tak tam chodiť nemusíš a ja osobne by som neukončovala, ale počkala na vylúčenie, aby si bola čo najdlhšie študentom

sinsity
autor
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
sinsity
autor
3. apr 2022

@lindous nie nechcem pokračovať, pretože má to nebaví absolútne , teraz zatiaľ budem tam chodiť. O týždeň dva mi má prísť či má prijímajú na tú vysokú na ktorú chcem ísť. A na tú druhú školu idem od prvého ročníka.

lulu2014
3. apr 2022

@sinsity ved tonevadi… to jeok. Ved uvidis ci ta teda zobrali a podla toho sa zariadis co dalej.
To prerusenie je z dovodu “keby nahodou si sa chcela vratit”. Drzim palce.

goblinko1
3. apr 2022

@sinsity na akú chodíš a chceš ísť? Tiež si dávam prihlasky 😄

sinsity
autor
5. apr 2022