Môžem pokračovať v externom štúdiu po pôrode?

29. okt 2023

Ahojte maminky
pracujem a študujem externe psychológiu.
Som teraz druháčka, čiže ma čakajú ešte dva necelé roky.
Mám 28 rokov.
Termín pôrodu mám mať presne ako začne skúškové obdobie v letnom semestri..
Neviem či mám skúsiť osloviť doktorky, doktorov a profesorky, či by boli ochotné mi umožniť skoršie absolvovanie predmetu, alebo prerušiť štúdium už teraz a vrátiť sa do školy neskôr ?
Už teraz ma to stojí veľmi veľa stresu, som PN a jedna dekanka mi rovno napísala do emailu, ktorý som jej posielala ako ospravedlnenie aj s PN že neprídem, že absolvovanie je povinné a že mám fx.
To znamená že už jeden predmet prenášam.. Ostatné hádam zvládnem, ale v letnom semestri neviem ako ukončím 9 predmetov hneď po prednáškach aby som to stihla do termínu pôrodu :(
Samozrejme môžem porodiť aj skôr, alebo môžu prísť komplikácie a ja nebudem môcť skúšky v predstihu urobiť..
Neviem čo mám robiť :(

kacena4
29. okt 2023

spytaj sa seba ci dokazes studovat popri babatku mam spoluziacky ktore to davaju. ak ano neprerusuj skolu len poziadaj o upravu podmienok vzdelavania zo zdrav. dovodov a posunies si skusky. ak to nedas prerus studium

koniarova
31. okt 2023

Máš pomoc od muža,rodičov, kohokoľvek? Bez nej to nedaš.

simca06022011
31. okt 2023

Studujes externe, cize to znamena nemusis dochadzat do skoly. Chodis IBA na skusky+ prednasky, predpokladma prevazne piatok/sobota. AK to nedavas teraz ako tehotna, ako to das pri malom dietati? Informuj sa na studijnom ake su najlepsie moznosti v tvojom pripade (ked tak obehni vyucujucich, LENZE kludne sa ti omoze stat ze porodis v inom termine, kludne aj mesiac+ skor, potom co?) .