Mám pokračovať v štúdiu?

petruska505
29. jan 2024

Zdravím, momentálne som zatiaľ študentkou 1. ročníka na vysokej, len nie odboru, ktoré chcem študovať. Od septembra sa pripravujem na medicínu a popritom sa snažím študovať iný odbor pre výhody študenta atď...mám ukončený zimný semester, splnené podmienky na postup do druhého semestra, lenže sa bojím, že toho bude veľa, skúšky v júni na škole aj na prijímačky atď...na študijnom oddelení mi veľa inf nedali, len ma presviedčali aby som ostala. Neviem kadiaľ teraz, či ukončiť alebo pokračovať ďalej a nejako s tým vydr*ať, napr. že nechodiť na predmety alebo neviem. Prosím, ak máte nejaké skúsenosti alebo hodné rady ako pomôcť, budem vďačná, pretože som zúfalá. Ďakujem.

petruska505
autor
29. jan 2024

Ešte otázka, ak začnem letný semester, budú ma evidovať ako študenta do konca septembra alebo keď zistia, že som prestala chodiť tak ma vylúčia sami a ja prestávam byť študentom?

mabenn
29. jan 2024

@petruska505 toto druhe je otazka na studijne oddelenie...to prve: ja by som sa viac sustredila na medicinu a skusky na prvej skole len nejak dokopala...dufam ale, ze si si pevne ista svojim rozhodnutim a nerisknes to tak, ze nevyjdu obe skoly...

ibatanecnica
29. jan 2024

to záleží na škole. Ale fakt toto nepochopím. Stojí ti to za to, učiť sa niečo čo ťa vlastne ani nebaví a nechceš to robiť? Skôr by som si našla nejakú prácu, keď len na polovičný úväzok a sústredila sa na prijímačky na medicínu.
Aby sa nestalo, že tu nespravíš skúšky a na medinu ťa nezoberú

januska12323
29. jan 2024

Na každej škole to môže byť inak, u nás keď máš ukončený zimný a ideš do letného si študentom kým sa sama nedáš vyradiť. Inak vyraďuju oni v auguste pre nesplnenie podmienok do ďalšieho ročníka. Čiže tu by si už nemusela chodiť ani na prednášky ani na skúšky. Opýtala by som sa na študijnom alebo pohľadaj v školskom poriadku.
Tento odbor si nechceš nechať ako poistku ak ťa nezoberú na medicínu?