Mali ste aj vy počas budovania kariéry dočasnú prácu?

21. feb 2024

Študujem právo, prvý ročník bc. Mala som to šťastie, že sa mi podarilo zamestnať už teraz v advokátskej kancelárií ešte len ako asistentka. Mala by som byť rada, že viem pracovať aspoň z časti v danej sfére, no neskutočne ma štve, že som len na varenie kávy a chodenie na poštu. Viem, že pravdepodobne by som nič iné s vedomosťami ani nevedela vykonávať ohľadom práva, len ma štve, že som tak blízko k práci a predsa tak ďaleko. Mali ste aj vy počas budovania kariéry takú dočasnú prácu, kým nemôžte robiť to čo chcete? Potrebujem len motiváciu ako vydržať ešte dlhé roky s prácou, ktorá ma nebaví.

ibrunova
21. feb 2024

Moja dcéra študuje právo a robí v kaviarni. Teraz končí bakalára a teraz dostáva prvé ponuky na prácu, ktorá súvisí s jej odborom. Máš super miesto, si pri zdroji, môžeš tam napredovať, ale je pravda, že vlastne ešte nič nevieš. Ak ťa to nebaví, choď inde, nemusíš brigádovať u advokáta.

autor
21. feb 2024

@ibrunova ono uvedomujem si aké dobré miesto mám, skôr ma štve, že som tak ďaleko ešte od práva. Momentálne som sa úrovni ľudí, ktorí chodia do práce lebo musia a nenapĺňa ich. Pracovala som aj inde, bolo to podobné. Čakám na to svoje, ktoré študujem, len potrebujem motiváciu ako sa zatiaľ dokopať do práce.

jaskolka
21. feb 2024

A čo iné chceš tam už vykonávať, keď ako sama píšeš, ešte toho zatiaľ veľa nevieš o práve? Však na to študuješ, a máš vlastne super to, ze už môžeš sledovať priamo tú prácu naostro. Aj keď len ako pomocná sila, ale určite sa na teba dačo nalepí.
Postupne dostaneš aj viac možností a príležitosti, momentálne proste "si len študent"

janai1
21. feb 2024

Si v prvom ročníku, ledva si dokončila 1. semester. Buď rada ze aspoň tú kávu varíš, aj to je úspech ze si ťa niekto takto skoro vybral. Čo poznám študentov práv tak väčšinou začínali na týchto pozíciách tak v 3. ročníku a neskôr.

autor
21. feb 2024