Letecká Fakulta TUKE

chris58
29. aug 2021

Nazdar, prázdniny končia a spolu s nimi prichádza aj škola. V mojom prípade prichádza 4tý ročník, teda maturitný a spolu s ním aj výber VŠ. Aktuálne študujem na Obchodnej Akadémii a už od prvého ročníku mám vyhliadnutú Leteckú Fakuktu v KE, odbor Pilot. Chcel by som si zistiť (ideálne od niekoho kto tam študuje/študoval) ako to je s predmetmi, náročnosťou a ako to tam je celkovo. Osobne sa považujem za celkom dobrého študenta nakoľko za posledné roky boli na vysvedčení len jednotky a nejaké tie dvojky z MAT, SJL, ANJ, ÚČT. Predpokladám že Matika na TUKE bude náročná a to je aj dôvod prečo sa dobrovoľne doučujem a neskôr aj maturujem z MAT (nakoľko u nás na OA je Matika veľmi ale že veľmi slabá a vyučuje sa len 3 roky)

polodrahokam
29. aug 2021

.

kittykat22
29. aug 2021

@chris58 je vela pilotov. Problem zohnat pracu. Kamarat si robil rekvalifikaciu - a bolo to super drahe nejakych 45 tis eur. Uz je pilotom 4-5 rok? 2-3 roky bol normalne bez prace. Bol neskutocny problem zohnat job. Je vela pilotov. To je len tak pre info. Aerolinky isli pekne dole s cenami a tym aj platy pilotov. Skus si to pozriet a precitat fora. Aby si nasiel uplatnenie a aby si mal aj nejake adekvatne peniaze za tu pracu. A casovo to ma tiez nejako blbo. Niekedy lieta cele dni, potom je cele dni doma. Robi pre Travel service.

dilino
29. aug 2021

Najprv musiš mať zdravotný stav TIP-TOP.Ani v jednom zube nesmieš mať plombu.Ziadne okuliare. Ziadný vysoky tlak, absolutne žiadne choroby.Každý rok školsky na VS chodil 2 krát do roka na zdravotné prehliadky skončil pred 3 rokmi. A hlavne ako piše kittykat22 kopec penazi.Sused je pilotom a poriadne sa zadlžil.Bude mať čo robiť aby všetko splatil.

oli18
29. aug 2021

@chris58 chod na vysoku ekonomicku, mozes byt auditor, podnikat v tom, robit uctovnictvo firmam.

lenkapap
29. aug 2021