Ahoj. Mám záujem o kurz kompletného účtovníctva aj daňové účtovníctvo, môže byť online.
Nie som úplný začiatočník. Počas štúdia mi téma bola blízka. Ale to je roky dozadu.
Prosila by som o nejaké odporúčania firiem, s ktorými ste boli spokojní. Online.
Budem vďačná za každú radu.
Pozri Jaspis
@magic08 Hlavne začiatočný bod ako sa k nej dostať
@anabella235 Ja by som sa chcela spýtať čo je to daňové účtovníctvo....
Kurzy sú zbytočné, mám OA+po rokoch som si robila kurz na obnovenie vedomostí....načo. Prax, prax, prax, napíše do účtovných firiem, alebo oslov niekoho kto to robí v tvojom okolí a choď robiť - zadarmo, tvojou výplatou budú skúsenosti.
@anabella235 na nete mas velku ponuku online kurzov učtovníctva, staci si len vybrat
@martul Vy takú firmu máte, kde len tak zoberiete niekoho a celé dni sa mu venujete?
@anabella235 sú účtovnícke firmy, ktoré bežne berú ľudí bez praxe a zaučia si. Pretože zaučia si tak ako potrebujú a nemusia riešiť negatívne návyky z inej práce. Takže ak si na škole mala účtovníctvo, kľudne skúšaj účtovnícke firmy. Samozrejme, pozri Jaspis alebo aj hocijaký kurz v tvojom okrese. Ale mysli na to, že ak si aj urobíš kurz, samostatná účtovníčka budeš až za niekoľko rokov, dovtedy budeš u niekoho sa učiť. A samozrejme, nezabudni na to, že ročne preštuduješ X noviel zákonov, vyhlášok, toto je práca, kde sa musíš vzdelávať neustále, ak nechceš skončiť v base alebo s riadnou pokutou.
@anabella235 celé dni nie, keď bolo po daňových priznaniach tak som zobrala jednu babu, mne pomohla s dokladmi, účtovať vedela, len proste ako to v praxi funguje, ja na oplátku som ju učila čo potrebovala.
cus.sk - majú nielen ceritifkované vzdelávanie, ale aj veľa videoškolení, kurzov, článkov, poradenstvo... dá sa z toho veľmi dobre čerpať
Ja som pred mesiacom skončila komplet uctovnictvo v Midaro. Môžem odporučiť. Poslali materiály, máš na pol roka zónu klienta, videoarchív, prax. Sú online, večer alebo doobeda, 3-4x týždenne, 4hod. Cca 4 mesiace.