Chcem sa začať učiť nemčinu na strednú ale potrebujem niekoho kto by mi s tým pomohol pretože som úplný začiatočník a chcem sa aspoň trochu rozbehnúť. Alebo ak poznáte nejaké dobre stránky. Chcela by som aby to bolo zadarmo aj keď v dnešnej dobe asi nič také nenájdem. Poraďte prosím .
Hodina 15 eur
Zadarmo urcite nie ja som chodila hodina 5€
@tamara885 Zadara sa v klude da, sama si vezmi knizku a studuj si. Mnohe sa naucis, ver tomu. Potom si pustaj nemecke filmy ci rozpravky s nemeckymi titulkami, dookola, tiez vsrlico pochytis. Ani nepotrebujes ucitela, ver mi. Druha vec je ale motivacia, kym sa sami ludia k niecomu dokopu, tak radsej si styroch ucitelov zaplatia, aby sa pohli.
Určite sa vieš začať ucit aj sama. Na YouTube máš kopec videí na ucenie začiatočníkov, či detské pesnicky(fíha tralala má aj YouTube kanál v nemcine, možno to na začiatok nebude zle, keď budeš vediet, o com spieva a keďže sú texty pre deti, naucis sa aspoň základnú slovnú zasobu). Ak ti nechyba odhodlanie a motivacia, tak sa určite naucis Skorej jazyk ako ten, ktorý nemá motivaciu, aj keď má najdrahších učiteľov. Držím palce!