Dentálna sestrička

30. okt 2024

Ahojte len sa tak zaujímam, ako sestrička pri zubárovi, akú musím mať školu, aby som mohla robiť túto prácu ? Stačí mi stredná zdravotnícka odbor praktická sestra ? Momentálne na nej študujem, tak či po jej skončení môžem pracovať aj pri zubárovi ? Prípadne v akých ambulanciách môže pracovať aj praktická sestra (nie zdravotná) ?

viestta
30. okt 2024

U zubara, pripadne v zubnej ambulancii. PRI zubarovi mozes akurat tak sediet v autobuse

autor
30. okt 2024

@viestta Ďakujem za jazykové okienko, ale na to som sa nepýtala. U nás sa to hovorí takto, aj keď to nie je spisovne. Keď neviete odpovedať k veci, mohli ste sa zdržať komentára

viestta
30. okt 2024

Studentka strednej skoly by sa mala v pisomnom prejave vyjadrovat spisovne, rovnako by si mala vediet sama vyhladat kvalifikacne predpoklady pre pracu sestry na zubnej ambulancii

autor
30. okt 2024

@viestta Ešte som tam len dva mesiace, učíme sa len teóriu, prax ešte nemáme, tak nebudem sa pýtať učiteliek. Na internete mi to práveže nie je úplne jasné, lebo všade píšu niečo iné a v mojom okolí mi nemá kto poradiť. Tak som sa opýtala tu, keďže tu už určite veľa sestier U ZUBÁRA pracuje, tak že kam sa dá aj len s tou praktickou sestrou zamestnať okrem nemocnice

tya12
30. okt 2024

Som zdravotnícky asistent a pracujem v zubnej ambulancii ako sestra..už niekoľko rokov.. 🙂

autor
31. okt 2024

@tya12 Ďakujem za odpoveď, to ma potešilo, myslím, že aj mne by sa to páčilo. A aj ste mali na škole za tie 4 roky nejakú takú tému o zuboch ? Alebo ste sa všetko museli už v tej práci sama naučiť ? A kto vám vlastne hovoril, čo máte robiť a ako sa to robí, ten zubár ? Zato sa pýtam, lebo viem, že za sestričku U ZUBÁRA sa niekde dá vyučiť zvlášť a trvá to 4 roky, tak či stačí reálne aj táto všeobecná zdravotka na to, aby ste vedeli, čo tam máte robiť a ako ?

nicoletta98
31. okt 2024