Aký máte názor na online koučky?

7. jún 2024

Dobrý večer otázka je hore uvedená. Aký máte názor na všetky tie online koucky na youtube, instagrame čo točia motivačne videa, ktoré hlásia ako môže byť každá žena, krásna úspešná len stačí pozitívne myslieť? A čo vravíte na tie ceny.. stovky eur za semináre alebo nejakú komunikáciu formou e-mailu. Ony sú naozaj nejaké psychologičky alebo šarlatanky?

patus_2
7. jún 2024

Stačí sa len zamyslieť nad tým, aký život vedie koučka. Či naozaj je u nej všetko také dokonalé, že sa odváži predať svoje rady ostatným...

autor
7. jún 2024

@patus_2 ved toto je ťažko posúdiť, keďže vo videách sú vysmiate doslova akoby žiarili šťastím a opisuju ako im všetko funguje v živote skvele

aeruginosa
7. jún 2024

Vyslovene sarlatankami by som ich nenazyvala, ale ani odbornickam (psychologovia, psychiatri..), ktore roky studuju, aby mohli pomahat v oblasti dusevneho zdravia. Pre mna su tieto koucky skor take motivatorky, ktore vedia, co chcu ludia pocut, vedia ako im to povedat a prave to niekedy ti ludia potrebuju, lebo nemaju nikoho v okoli, kto by ich vypocul a podporil. Ak su za to ludia ochotni platit, to uz je ich vec. Ja osobne takychto koucov nevyhladavam.

viestta
7. jún 2024

Poznam jednu koucku, kariernu. Poznam tak trochu aj jej pracovnu karieru. Ked moze ona robit kariernu koucku, mohla Ruzickova robit koucku na chdnutie. Takze asi tak...
A vypocula som si par tych motivacnych prednasok. Je to nieco medzi jehovistami, vikendovym stretnutim Herbalife a snemom HZDS

zitaje
7. jún 2024

@viestta 😀 výstižné, ja z nich mám podobný pocit 😀

tiezjedna
7. jún 2024

@viestta aj ja mám v okolí takú jednu. Presťahovala sa z riti do prdele, ale púšťa múdra akoby niekedy lízla Manhattan... Nelízla. Len sa cíti ako Carrie Bradshaw.

0silvia0
7. jún 2024

@viestta
@tiezjedna ale ste im to nandali🤩😜

tiezjedna
7. jún 2024

@0silvia0 na jednom sedení som zo zvedavosti bola, a ďakujem... takže po zásluhe😉

0silvia0
7. jún 2024