sabina_pekar
Používateľ sabina_pekar je nedôveryhodný
Je možné, že nejde o reálnu osobu, ale o profil alebo viacej profilov vytvorených za účelom propagovať konkrétne výrobky/služby alebo účelovo manipulovať diskusiu. Pozri príspevky od sabina_pekar.
sabina_pekar
19. sep 2024

určite nie je na škodu mať rok pauzu. Možno sa skús popritom prihlásiť na nejaký kurz v obore a ukážeš tak rodičom, že maš o to fakt záujem a zároveň ty neodídeš úplne z toho prostredia a pomôže ti to v budúcnu. 🙂 držím palce

sabina_pekar
18. sep 2024

Ahoj, strýko ma problém s bolesťou hlavy pri jedení lepku a malá od švagriny tak tu zase prehaňa :/ žial vyšetrenia si nepamätám.

sabina_pekar
18. sep 2024

ahoj, tiež ma napadol valček 🙂

sabina_pekar
17. sep 2024

nie som odborník ale určite odporúčam jesť viac nie iba obed.

sabina_pekar
17. sep 2024

detičky to zvládnu, chápem vaše obavy, Držte sa 🙂

sabina_pekar
17. sep 2024

Ahoj, áno bola som spokojná s produktami od nich. Hlavne pre deti som kupovala.

V diskusii: Purity Vision
sabina_pekar
17. sep 2024

@sfinks chápem, tak nech vyberiete ten správny ! 🙂

sabina_pekar
17. sep 2024

určite môžu. Hlavne aby ste sa vy cítili dobre 👧

sabina_pekar
17. sep 2024

@ina2405 skvelý tip s maslom! ďakujeme 🙂

sabina_pekar
17. sep 2024

skúsila by som sa ešte raz s ňou porozprávať, dať tomu šancu a potom to ukončiť ak nepomôže. Ste kamarátky máte tu byť jedna pre druhú. Prípadne vyskúšaj jej hneď o tom povedať v tej situácií. Keď jej rozprávaš o svojich veciach a ona ignoruje.

sabina_pekar
17. sep 2024

Ahoj, spokojní sme s DM tabletami, krásne umyjú.

sabina_pekar
17. sep 2024

Ahoj, ani s jednou značkou nemám skúsenosť v prípade mixéra. Ale mala som tento typ mixéra z lidla a mala som ho asi 5 rokov bol skvelý. Posekal ovocie, ľad, zeleninu fakt som bola veľmi spokojná 🙂

sabina_pekar
17. sep 2024