Umelé mlieko Hami

ika30
14. mar 2013

ahojte, od narodenia prikrmujeme s mliekom Hami, na mail mi chodia správy od tejto spoločnosti, až do dnes som si myslela, že je to slušná česká spoločnosť, ani ma nenapadlo pozerať kde sa to vyrába, aj príkrmy zeleninové, výživy, a pozerám všetko sa vyrába v Poľsku, ja všetko študujem po týchto ich kauzách....som z nich znechutená...ako ste z výrobkami Hami spokojné vy, ja som bola spokojná, len sa teraz dosť obávam či aj v týchto potravinách nie sú nejaké škodliviny.....

althejka
14. mar 2013

Nam Hami mlieko 1 strasne pomohlo na bruskove a kolikove problemy, takze ja na neho nedam dopustit,aj keby ho vyrabali v honolulu 😀

rora
14. mar 2013

@ika30 ja si myslim ze ak by tam nieco bolo tak by uz na to hadam prisli, aj my sme pouzivali hami, aj UM aj prikrmy 😒 obcas este kupim 😨

julka21
Autor odpoveď zmazal
Zobraz
ika30
autor
15. mar 2013

@althejka
@rora
@julka21 baby aj našej chutí všetko, najprv sme dokrmovali Nutrilonom a strašne malú zapekalo, tak mi kamoška poradila Hami, a aj mi od tej spoločnosti chodili maily, ale mlieko aj výživky, zel. príkrmy sa vyrábajú v PL, tak som mala dosť z toho šok po tých kauzách.....myslím, že tie destké potraviny musia prejsť prísnou kontrolou...)

blackcat8885
17. mar 2013

Ja som dávala Nutrilon ale prešla som na Hami a malý krásne priberá,chutí mu rovnako ako Nutrilon a čo sa bruška týka tiež sme ok

0604katka
24. mar 2013

Ak mozem poradit kto ma moznost hami kupite v polsku pod nazvom bebiko a za 350g balenie zaplatite 4ecka.

ika30
autor
6. apr 2013

@0604katka dakujem, ked pôjdem určite kúpim)

bambulkamala
7. apr 2013

Predtým som kupovala Nutrilon, ale malý z toho grckal, tak sme prešli na Hami a zatiaľ mu chutí.

lucinta21
1. máj 2013