23-mesačný rozdiel medzi deťmi

18. apr 2023

Ahojte, mam 15 mesačného chlapčeka a 13 rocneho pubertiaka a som tehotná v 6tt. Chceli sme neskôr tretie, ale dala som si skontrolovať AMH a hodnota bola len 0.79, tak sme sli na to, ci vôbec sa zadarí. A zadarilo, na prvýkrát 🥴 chytila ma panika, ako to zvládneme, nie financne, ale skor psychicky. Este aj študujem externe na vs ťažký odbor. Maly je dost živý a náročný, pomaha nam mama, berie ho von, aby som sa mohla učiť. Starsi tiez vie na chvíľu postrážiť, muz pracuje rovnomerne do 15:30, vie pomôcť, len ja sa bojim, ci to zvládnem. Onedlho mi treba písať diplomovku a štúdium nechcem prerušovať. Hoci asi budem musieť. Mali ste skúsenosti a studovali pri troch deťoch?

hiddenobject
18. apr 2023

Ja osobne nie, ale svagrina mala dve male deti, este bola na RD a chodila na hodiny klavira a este aj zatestovala na medicine..takkze vsetko sa da, ked sa chce. Dolezite je mat v okoli pomoc a podporu. Podla toho, co si napisala, to mas, takze myslim, ze to das , ak je to skutocne to, co cches 🙂

taminka1986
18. apr 2023

A co tak najprv si utriedit myslienky co chcem,co sa deje,co zijem a az potom si zarobit dalsie dieta? Teraz uz aj keby si prisla na to ze to nedas tak co? Potrat?! 🤷

autor
19. apr 2023

@taminka1986 ked nevies pomôcť, nezapájaj sa

autor
19. apr 2023

@hiddenobject ďakujem

lukbe
19. apr 2023

Keď pomáhajú mama aj manžel,občas aj najstarší,určite zvládneš. Skús napísať diplomovku, rob skúšky,štátnice a ak by si všetko nestihla,tak potom sa to dá presunúť. Určite sa budete potom spoločne tešiť😍.

autor
19. apr 2023

@lukbe ďakujem za povzbudenie

basska_b
22. apr 2023